Latvijas vidusskolu komunikācija sociālajā tīklā “Twitter”
Author
Andersone, Renāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Latvijas vidusskolu komunikācija sociālajā tīklā Twitter” tiek
apskatīta vidusskolu veidotā komunikācija to sociālā tīkla Twitter kontos, auditorijas
apmierinājums ar komunikācijas saturu un vidusskolu pārstāvju viedoklis par komunikācijas
saturu un nepieciešamību.
Darba teorētisko daļu veido nodaļas par sociālajiem tīkliem, kā arī nodaļas par tīkla
sabiedrības teoriju un lietojuma un apmierinātības teoriju.
Empīriskajā daļā ar kontentanalīzes palīdzību tiek pētīts vidusskolu komunikācijas
saturs sociālajā tīklā Twitter, ar anketēšanas palīdzību tiek noskaidrots, vai šī komunikācija
apmierina auditorijas vēlmes un vajadzības, ar intervijas palīdzību tiek noskaidrots
vidusskolas Twitter konta uzturētāja viedoklis par komunikāciju, un vidusskolas pārstāvja
viedoklis, kura skolai nav Twitter konts.
Darbā secināts, ka vidusskolu komunikācija Twitter apmierina skolnieku vajadzības,
kā arī konstatēti trūkumi.
Darba struktūru veido teorētiskā, empīriskā, metodoloģiskā daļa un secinājumi
nobeigumā.
Atslēgvārdi: sociālie tīkli, komunikācija, Twitter, auditorijas apmierinātība The bachelor’s thesis „Latvian Secondary School communication in Twitter” focuses on Secondary School communication in Twitter, audience gratification with the content of cimmunication and the opinion of school representatives about comunnication content and necessity.
Theoretical part consists of sections about social networks, also sections about network society theory and uses and gratification theory.
Empirical part includes content analysis of Secondary School communication content in Twitter, survey helps to find out if this communication satisfies audiences needs and wishes, interview helps to find out opinion of school representatives about comunnication in Twitter and other schools, which doesn’t have Twitter account, representatives opinion.
The study concludes that Secondary School communication in Twitter satisfies audiences needs, and several weaknesses are discovered.
The structure of work consists of theoretical part, methodology, empirical part and
conclusion in the end.
Keywords: social networks, communication, Twitter, audience satisfaction