Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorAndersone, Renāteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:14Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:14Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43603en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15764
dc.description.abstractBakalaura darbā „Latvijas vidusskolu komunikācija sociālajā tīklā Twitter” tiek apskatīta vidusskolu veidotā komunikācija to sociālā tīkla Twitter kontos, auditorijas apmierinājums ar komunikācijas saturu un vidusskolu pārstāvju viedoklis par komunikācijas saturu un nepieciešamību. Darba teorētisko daļu veido nodaļas par sociālajiem tīkliem, kā arī nodaļas par tīkla sabiedrības teoriju un lietojuma un apmierinātības teoriju. Empīriskajā daļā ar kontentanalīzes palīdzību tiek pētīts vidusskolu komunikācijas saturs sociālajā tīklā Twitter, ar anketēšanas palīdzību tiek noskaidrots, vai šī komunikācija apmierina auditorijas vēlmes un vajadzības, ar intervijas palīdzību tiek noskaidrots vidusskolas Twitter konta uzturētāja viedoklis par komunikāciju, un vidusskolas pārstāvja viedoklis, kura skolai nav Twitter konts. Darbā secināts, ka vidusskolu komunikācija Twitter apmierina skolnieku vajadzības, kā arī konstatēti trūkumi. Darba struktūru veido teorētiskā, empīriskā, metodoloģiskā daļa un secinājumi nobeigumā. Atslēgvārdi: sociālie tīkli, komunikācija, Twitter, auditorijas apmierinātībaen_US
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis „Latvian Secondary School communication in Twitter” focuses on Secondary School communication in Twitter, audience gratification with the content of cimmunication and the opinion of school representatives about comunnication content and necessity. Theoretical part consists of sections about social networks, also sections about network society theory and uses and gratification theory. Empirical part includes content analysis of Secondary School communication content in Twitter, survey helps to find out if this communication satisfies audiences needs and wishes, interview helps to find out opinion of school representatives about comunnication in Twitter and other schools, which doesn’t have Twitter account, representatives opinion. The study concludes that Secondary School communication in Twitter satisfies audiences needs, and several weaknesses are discovered. The structure of work consists of theoretical part, methodology, empirical part and conclusion in the end. Keywords: social networks, communication, Twitter, audience satisfactionen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas vidusskolu komunikācija sociālajā tīklā “Twitter”en_US
dc.title.alternativeLatvian Secondary School communication in the social network “Twitter”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record