Pārliecināšanas līdzekļu izmantojums sociālajās kampaņās: „Latvijas Valsts meži” kampaņas „Mammadaba” analīze
Author
Mežapuķe, Klinta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma – Pārliecināšanas līdzekļu izmantojums sociālajās kampaņās: „Latvijas Valsts meži” kampaņas „Mammadaba” analīze.
Pētījuma problēma – "Mammadaba" kampaņas materiāli ieguvuši plašu atzinību reklāmas nozarē, tādēļ ir būtiski noskaidrot, ar kādiem vizuālās pārliecināšanas paņēmieniem tas panākts un vai tie pārliecinājuši arī auditoriju.
Darba mērķis ir noskaidrot, kādi pārliecināšanas līdzekļi tiek izmantoti sociālajā kampaņā „Mammadaba”, vai un kā tie ietekmē auditorijas attieksmi.
Teorētiskā bāze sastāv no mārketinga, reklāmas, vizuālo pārliecināšanas līdzekļu, auditorijas un semiotikas nodaļām.
Metodoloģijā tiks izmantotas tādas pētnieciskās metodes kā daļēji strukturētā intervija, fokusgrupu intervijas un semiotiskā analīze.
Atslēgvārdi: reklāma; sociālā kampaņa; pārliecināšanas līdzekļi; „Latvijas Valsts Meži”; „Mammadaba”; semiotika; u.c. The theme of study – Means of persuasion in social campaigns: "Latvia`s State Forests" campaign "Mammadaba" analysis.
Research problem - the visual materials of the advertising campaign "Mammadaba" have gained wide recognition in the advertising industry, so it is important to clarify what kind of persuasion methodes gained the achievement and have this methodes persuade the audience.
The aim of this research is to find out what means of visual persuasion are used in "Mammadaba" campaign and how they affect the attitude of audience.
The theoretical base consists of marketing, advertising, visual means of persuasion, audience and semiotics chapters.
The methodology includes such research methodes as partly structured interview , focus group interviews and semiotic analysis.
Key words: advertising; social campaign; means of persuasion; „Latvia`s State Forests”; „Mammadaba”; semiotics, etc.