Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorMežapuķe, Klintaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:16Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:16Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44552en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15770
dc.description.abstractDarba tēma – Pārliecināšanas līdzekļu izmantojums sociālajās kampaņās: „Latvijas Valsts meži” kampaņas „Mammadaba” analīze. Pētījuma problēma – "Mammadaba" kampaņas materiāli ieguvuši plašu atzinību reklāmas nozarē, tādēļ ir būtiski noskaidrot, ar kādiem vizuālās pārliecināšanas paņēmieniem tas panākts un vai tie pārliecinājuši arī auditoriju. Darba mērķis ir noskaidrot, kādi pārliecināšanas līdzekļi tiek izmantoti sociālajā kampaņā „Mammadaba”, vai un kā tie ietekmē auditorijas attieksmi. Teorētiskā bāze sastāv no mārketinga, reklāmas, vizuālo pārliecināšanas līdzekļu, auditorijas un semiotikas nodaļām. Metodoloģijā tiks izmantotas tādas pētnieciskās metodes kā daļēji strukturētā intervija, fokusgrupu intervijas un semiotiskā analīze. Atslēgvārdi: reklāma; sociālā kampaņa; pārliecināšanas līdzekļi; „Latvijas Valsts Meži”; „Mammadaba”; semiotika; u.c.en_US
dc.description.abstractThe theme of study – Means of persuasion in social campaigns: "Latvia`s State Forests" campaign "Mammadaba" analysis. Research problem - the visual materials of the advertising campaign "Mammadaba" have gained wide recognition in the advertising industry, so it is important to clarify what kind of persuasion methodes gained the achievement and have this methodes persuade the audience. The aim of this research is to find out what means of visual persuasion are used in "Mammadaba" campaign and how they affect the attitude of audience. The theoretical base consists of marketing, advertising, visual means of persuasion, audience and semiotics chapters. The methodology includes such research methodes as partly structured interview , focus group interviews and semiotic analysis. Key words: advertising; social campaign; means of persuasion; „Latvia`s State Forests”; „Mammadaba”; semiotics, etc.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePārliecināšanas līdzekļu izmantojums sociālajās kampaņās: „Latvijas Valsts meži” kampaņas „Mammadaba” analīzeen_US
dc.title.alternativeMeans of persuasion in social campaigns: "Latvia`s State Forests" campaign "Mammadaba" analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record