Show simple item record

dc.contributor.advisorPabērza, Kristīneen_US
dc.contributor.authorPuntuka, Dainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:16Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:16Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5435en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15776
dc.description.abstractViens no informācijas sabiedrības efektīvas funkcionēšanas priekšnoteikumiem ir cilvēks, kurš apzinās informācijas nozīmi izglītībā, darbā un personīgajā dzīvē. Maģistra darba pētījumā galvenā uzmanība tiek pievērsta informācijpratības veidošanas starptautiskajai pieredzei un tās potenciālai pielietošanai Latvijas apstākļos. Īpaša uzmanība tiek veltīta uzņēmējdarbības studentu auditorijai Latvijas augstskolās. Kā galvenās informācijpratības apmācību organizētājas tiek apskatītas akadēmiskās bibliotēkas, kurām arvien vairāk jāiesaistās augstskolu mācību procesā. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka Latvijas augstskolās gan uzņēmējdarbības studenti, gan akadēmiskās bibliotēkas izprot informācijpratības nozīmi un izrāda gatavību iesaistīties tās apgūšanā. Maģistra darba noslēgumā tiek piedāvāta informācijpratības mācīšanas koncepcija, kuru augstskolu akadēmiskās bibliotēkas var izmantot kā pamatu informācijpratības kursu izstrādei. Atslēgvārdi: informācijas sabiedrība, informācijpratība, akadēmiskās bibliotēkas, uzņēmējdarbības studenti.en_US
dc.description.abstractOne of prerequisites for effective operation of the information society is a person who acknowledges the importance of information in education, work and personal life.The main attention of the master thesis is paid to the international experience of teaching information literacy skills and its potential application in Latvian academic libraries. Special attention is paid to business students in Latvian higher education institutions. As one of the main actors in information literacy skills teaching is considered academic libraries, which have to integrate in the study process. The research resulted in a conclusion that the business students and Latvian academic libraries fully recognise the importance of information literacy in higher education and are ready to start the learning process. Master thesis offer the concept of information literacy studies, which academic libraries may use as a basis for information literacy course development. Keywords: information society, information literacy, academic libraries, business students.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUzņēmējdarbības studentu informācijpratība un akadēmiskās bibliotēkasen_US
dc.title.alternativeInformation Literacy of Business Students and Academic Librariesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record