• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reģionālo laikrakstu žurnālistu un sabiedrisko attiecību speciālistu mijiedarbība uzmanības ekonomikā (2006.-2007.)

Thumbnail
View/Open
309-6619-Romanova_Marta_Komu000009.pdf (920.4Kb)
Author
Romanova, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zelče, Vita
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba teorētiskajā daļā tiek apskatītas žurnālistikas un SA mijiedarbības pētniecības tradīcijas Vācijā - B.Bernsas Determinācijas hipotēze, G.Benteles Savstarpējās iedarbības un ekonomiskuma palielināšanas (Interefikācijas) modelis un S.Russ-Mola Tirgus modelis. Tiek aplūkota Uzmanības ekonomikas metode SA un žurnālistikas mijiedarbības skaidrojumā, parādot, racionalitātes tendences SA speciālistu un žurnālistu rīcībā, kā arī SA speciālistus un žurnālistus kā „patērētāja - piedāvātāja” attiecību dalībniekus. Pētījuma mērķis ar anketēšanas metodes palīdzību noskaidrot Latvijas reģionālo laikrakstu žurnālistu un SA speciālistu racionalitātes līmeni un raksturu, kā arī aktoru sadarbības veidus, apmierinājumu, ierobežotos resursus, stimulus uzmanības ekonomikā. Atslēgas vārdi: žurnālistika, sabiedriskās attiecības, interifikācija, determinācija, tirgus modelis, uzmanības ekonomika, homo oeconomicus, racionālās izvēles teorija
 
Interaction between Local Newspaper Journalists and Public Relation Specialists in the Attention Economy (2006.-2007.) Key words: Journalistic, Public Relation, Interefication, Determination, Market Model, Attention Economy, Homo oeconomicus, Rational Choice theory
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15786
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV