Show simple item record

dc.contributor.advisorPlokste, Elitaen_US
dc.contributor.authorPabrūkle, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:20Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:20Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9395en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15806
dc.description.abstractStudentes Līgas Pabrūkles bakalaura darbs “Starptautiskā jauniešu organizācija AIESEC: identitāte un komunikācijas prakse”. Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt starptautiskās jauniešu organizācijas AIESEC identitāti. Teorētiskajā daļā aprakstīts identitātes jēdziens, sniegts ieskats identitātes saistībai ar tēlu, reputāciju un zīmolu. Skaidroti organizējošās un korporatīvās identitātes jēdzieni. Izmantotas Alberta Stjuarta, Deivida Vetena un Jozefa Kornelissena teorijas par identitāti un Jana Halls identitātes modelis. Metodoloģija: fokusa grupu diskusija, aptauja, intervija, kontentanalīze. Rezultāti apstiprina darbā izvirzītās hipotēzes: AIESEC organizācijas ietvaros nepastāv vienota izpratne par tās pamatbūtību un AIESEC starptautiski noteiktā identitāte ir saistoša organizācijas mērķa auditorijās, taču netiek precīzi un vienmērīgi komunicēta. Atslēgvārdi: identitāte, komunikācijas prakse, jauniešu organizācija, AIESECen_US
dc.description.abstractThe bachelor theses “International youth organisation AIESEC: identity and communication practice” is written by Liga Pabrukle. The aim of the thesis is to evaluate the identity of international youth organisation AIESEC. In the theoretical part the concept of identity is described, brief explanation given to identity’s connection with image, reputation and brand. Described the concepts of organisational and corporate identity. The theories of Albert Stuart, David Wetten, Joep Cornelissen and Jan Hall are used. Methodology: focusgroup discussion, form, interview, content analysis. The results confirms previously set hypothesis of the thesis: the understanding of organisations essence is not united between its members and the identity defined from AIESEC International is important for the organisations target audiences but there is lack of clear and consistent communication. The key words: identity, communication practice, youth organisation, AIESECen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleStarptautiskā jauniešu organizācija AIESEC: identitāte un komunikācijas prakseen_US
dc.title.alternativeInternational Youth Organization AIESEC: Identity and Communication Practiceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record