Show simple item record

dc.contributor.advisorOļevskis, Grigorijsen_US
dc.contributor.authorSamsonova, Marijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:27Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:27Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21178en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16024
dc.description.abstractBakalaura darbā ‘’Uzņēmuma ieiešanas stratēģija Zviedrijas tirgū’’ tiek pētītas marketinga stratēģijas uzņēmuma ieejai Zviedrijas tirgū, un tiek iezīmētas Latvijas zeķu un zeķubikšu izplatītāja perspektīvas tajā. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darba gaitā veikts teorētiskais apskats par marketinga tirgus ieejas stratēģijām; analizēts Zviedrijas tirgus un noskaidrotas vidējas izmaksas uzņēmējdarbības uzsākšanai tajā; izmantojot ekspertu aptaujas un uzņēmuma finanšu analīzes metodi, noskaidrotas ieejas stratēģijas pamatelementi, kā arī darba rezultāta tika izstrādāti priekšlikumi par stratēģijas īstenošanu. Darbs ietver 75.lpp.,8 tabulas, 5 attēlus, 3 pielikumus; 46 literatūras un informācijas avotus. Atslēgvārdi: uzņēmums, stratēģija, tirgus, ieiešana, Zviedrijaen_US
dc.description.abstractBachelor thesis ‘Market entry strategy for enterprise in Sweden’ investigates marketing foreign market entry strategies in Sweden and Latvian hosiery distributor perspectives there. The study consists from three main parts, conclusion, motions and enclosure. During the analysis was examined the theoretical view, analyzed Sweden market, as well as overviewed average costs of doing business there. Expert point of view and enterprise financial analysis helped to clarify foreign market entry strategy for Latvian market actor and make a conclusion about business possibility process. Keywords: enterprise, strategy, market, entry, Swedenen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleUzņēmuma ieiešanas stratēģija Zviedrijas tirgūen_US
dc.title.alternativeMarket Entry Strategy for Enterprise in Swedenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record