• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Produkta virzīšanas tirgū stratēģija Baltijas valstīs

Thumbnail
View/Open
303-21782-Mileiko_Anete_AM08297.pdf (1007.Kb)
Author
Mileiko, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā „Produkta virzīšanas tirgū stratēģija Baltijas valstīs” ir izveidota produkta virzīšanas Lietuvas tirgū stratēģija, izmantojot mārketinga komunikācijas elementus. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīta teorija par tirgus saturu un funkcijām, kā arī metodes un stratēģijas produkta virzīšanai tirgū. Otrajā nodaļā veikta Baltijas valstu apģērbu tirgus analīze. Trešajā nodaļā veikta uzņēmuma analīze un izstrādāta stratēģija uzņēmuma produktu virzīšanai Lietuvas tirgū. Darba rezultātā izstrādāta stratēģija produkta virzīšanai tirgū un aprakstītas pielietojamās metodes stratēģijas īstenošanai tirgū. Bakalaura darbs sastāv no 68 lappusēm, 6 attēliem, 4 tabulām un viena pielikuma. Atslēgvārdi: tirgus, tirdzniecības uzņēmums, produkta virzīšana, Lietuvas tirgus
 
In the bachelor’s work „Product promotion strategy in Baltic States” is developed a strategy of product promotion into Lithuanian market, using elements of marketing communication. The bachelor’s work consists of three chapters. In the first chapter it is dealt with the theory of market content and its functions, as well as the methods and strategies of promoting products in the market. The second chapter analyses clothing market in the Baltic States. In the third chapter there is accomplished an analyse of the company and worked out a strategy for promoting company products in the market of Lithuania. As the results of the research there is a developed strategy for promoting products in the market as well as described methods how to apply the strategy in the market. The bachelor’s works is composed of 68 pages, 6 images, 4 tables and one annex. Key words: market, trading company, product promotion, market of Lithuania.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16031
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV