Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorKeļniča, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:30Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:30Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23238en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16050
dc.description.abstractMaģistra darba tēma: „Pircēju lēmumu pieņemšanu ietekmējošie faktori Latvijas mobilo telefonu tirgū”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par pircēju lēmumu pieņemšanu ietekmējošiem faktoriem, izpētīt, kādi faktori ietekmē pircēju lēmumu pieņemšanu Latvijas mobilo telefonu tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus mobilo telefonu ražotājiem un pārdevējiem mārketinga darbības pilnveidošanai. Pirmajā nodaļā tika aplūkoti pircēja lēmumu pieņemšanas teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā tika veikta Latvijas mobilo telefonu tirgus situācijas analīze, konkurentu vides analīze un ārējo faktoru analīze. Trešajā nodaļā tika analizēti Latvijas mobilo telefonu pircēju aptaujas rezultāti. Pētījuma periods – no 2012. gada līdz 2013. gada aprīlim. Darba apjoms ir 102 lpp., tajā ir 36 attēli, 5 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: pircēju lēmumu pieņemšanas process, pircēju lēmums, pircēju ietekmējošie faktori, mobilais telefons.en_US
dc.description.abstractTopic of the master’s theses: The influencing factors of the customer decision making in the Latvian cell phone market. The objective of theses is to study on the basis of the customer decision making theory, which factors influence the customer decision making, and to put forward proposals for the cell phone producers and distributors for improving of their marketing activity. The first chapter discusses the issues of the customer decision making theory.The second chapter covers the analysis of the Latvian cell phone market, the competition environment analysis and the analysis of the external factors. The third chapter examines the results of the Latvian cell phone market survey. The study covers a period starting from the year 2012 to April of 2013. Theses are written on 102 pages containing 36 charts, 5 tables and 3 appendices. Keywords: customer decision making process, customer decision, influencing factors of the customer decision, cell phone.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePircēju lēmumu pieņemšanu ietekmējošie faktori Latvijas mobilo telefonu tirgū.en_US
dc.title.alternativeThe influencing factors of the customer decision making in the Latvian cell phone market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record