dc.contributor.advisor | Šalkovska, Jeļena | en_US |
dc.contributor.author | Keļniča, Jūlija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T06:42:30Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T06:42:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 23238 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16050 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba tēma: „Pircēju lēmumu pieņemšanu ietekmējošie faktori Latvijas mobilo telefonu tirgū”.
Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par pircēju lēmumu pieņemšanu ietekmējošiem faktoriem, izpētīt, kādi faktori ietekmē pircēju lēmumu pieņemšanu Latvijas mobilo telefonu tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus mobilo telefonu ražotājiem un pārdevējiem mārketinga darbības pilnveidošanai.
Pirmajā nodaļā tika aplūkoti pircēja lēmumu pieņemšanas teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā tika veikta Latvijas mobilo telefonu tirgus situācijas analīze, konkurentu vides analīze un ārējo faktoru analīze. Trešajā nodaļā tika analizēti Latvijas mobilo telefonu pircēju aptaujas rezultāti.
Pētījuma periods – no 2012. gada līdz 2013. gada aprīlim. Darba apjoms ir 102 lpp., tajā ir 36 attēli, 5 tabulas un 3 pielikumi.
Atslēgvārdi: pircēju lēmumu pieņemšanas process, pircēju lēmums, pircēju ietekmējošie faktori, mobilais telefons. | en_US |
dc.description.abstract | Topic of the master’s theses: The influencing factors of the customer decision making in the Latvian cell phone market.
The objective of theses is to study on the basis of the customer decision making theory, which factors influence the customer decision making, and to put forward proposals for the cell phone producers and distributors for improving of their marketing activity.
The first chapter discusses the issues of the customer decision making theory.The second chapter covers the analysis of the Latvian cell phone market, the competition environment analysis and the analysis of the external factors. The third chapter examines the results of the Latvian cell phone market survey.
The study covers a period starting from the year 2012 to April of 2013. Theses are written on 102 pages containing 36 charts, 5 tables and 3 appendices.
Keywords: customer decision making process, customer decision, influencing factors of the customer decision, cell phone. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Pircēju lēmumu pieņemšanu ietekmējošie faktori Latvijas mobilo telefonu tirgū. | en_US |
dc.title.alternative | The influencing factors of the customer decision making in the Latvian cell phone market. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |