• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikāciju izmantošana un analīze uzņēmumā Ideju druka.

Thumbnail
Открыть
303-29084-Adamjancs_Ronalds_ra11023.pdf (3.782Mb)
Автор
Adamjancs, Ronalds
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba „Mārketinga komunikāciju izmantošana un analīze uzņēmumā Ideju druka” pētījuma problēma ir mārketinga komunikāciju nesabalansēta izmantošana. Maģistra darba mērķis ir izpētīt un analizēt uzņēmuma “Ideju druka” izmantotās mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus, mārketinga komunikāciju efektivitātes uzlabošanai. Maģistra darba apjoms ir 95 lpp (bez pielikumiem). Darbā iekļautas 13 tabulas, 27 attēli un 5 pielikumi. Maģistra darbs sastāv no trīs nodaļām. Darba beigās tiek veikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi efektīvākai mārketinga komunikāciju izmantošanai. Atslēgvārdi: Mārketinga komunikācijas, Reklāma, Sabiedriskās attiecības, Ideju druka
 
The analyzed problem in the Master thesis "The use of marketing communications and analysis at company Ideju druka" is the unbalanced use of marketing communication in a company. The aim of the Master thesis is to research and analyze the marketing communication methods used by the company "Ideju druka" and to develop suggestions to increase the effectiveness of the marketing communication methods used by the company. The Master thesis consists of 95 pages (not counting the appendix). There are 13 tables, 27 images and 5 appendixes included in the Master thesis. The Master thesis consists of three chapters. The author makes his conclusions and gives suggestions to increase the marketing communication usage in the company. Keywords: Marketing communication, Advertising, Public relations, Ideju druka
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16074
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV