Show simple item record

dc.contributor.advisorKasalis, Edgarsen_US
dc.contributor.authorRaiska, Kristaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:40Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:40Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39606en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16129
dc.description.abstractMaģistra darbā „SIA „Elko” konkurētspējas analīze, novērtējums un stratēģijas izstrāde konkurētspējas veicināšanai” ir pētīti uzņēmuma gada pārskatu dati, salīdzināti ar nozares konkurentu rādītājiem, kā arī novērtēti. Bez tam ir izstrādāta SVID analīze. Izvirzīts mērķis – izpētīt un novērtēt SIA „Elko” konkurētspēju tirgū, kā arī izstrādāt ekonomiskajiem apstākļiem un uzņēmuma mērķiem atbilstošu attīstības stratēģiju. Izvirzīta hipotēze - vai, piedzīvojot un pārciešot ekonomisko krīzi, pētāmais uzņēmums SIA „Elko” spēj noturēt savu pozīciju tirgū un turpināt rentabli darboties un attīstīties. Veiktā izpēte rāda, ka uzņēmuma finansiālā stabilitāte un maksātspēja ir konkurētspējīga, taču darbā izstrādāti priekšlikumi situācijas uzlabošanai. Darba apjoms – lapas, darbs satur 9 tabulas, 22 attēlus un 5 pielikumus. Atslēgvārdi: konkurence, konkurētspēja, stratēģija, rādītājs.en_US
dc.description.abstractMaster at work „Ltd. "Elko" competitiveness analysis, assessment and strategy development for the promotion of competitiveness” investigates a company's annual report data, compared with industry competitors, as well as appreciated. In addition, it has developed a SWOT analysis. The target set is – to investigate and evaluate Ltd. "Elko" market competitiveness and the development of economic conditions and business objectives appropriate development strategy. The hypothesis - or, adventure and at times of economic crisis, researched company Ltd. "Elko" is able to keep its market position and cost-effectively operate and grow. The study shows that the company's financial stability and solvency is competitive, but the proposals to improve the situation. Size of the work – 89 pages, which includes 9 tables, 22 images and 5 supplements. Key words: competition, competitiveness, strategy, indicator.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleSIA „ELKO” konkurētspējas analīze, novērtējums un stratēģijas izstrāde konkurētspējas veicināšanaien_US
dc.title.alternativeLtd. "ELKO" competitiveness analysis, assessment and strategy development for the promotion of competitivenessen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record