Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņš, Gundarsen_US
dc.contributor.authorŽigajeva, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:41Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:41Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41053en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16139
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Uzņēmuma vadība krīzes situācijā: „Maxima Latvija” piemērs”, un mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām par krīzes vadību, „Maxima Latvija” sniegto informāciju un rīcību pēc Zolitūdes traģēdijas, identificēt kļūdas uzņēmuma krīzes vadībā, sniegt priekšlikumus un izstrādāt krīzes vadības modeli, kuru savā darbībā varētu izmantot dažādu nozaru uzņēmumi. Lai sasniegtu noteikto mērķi, autore apkopoja teorētiskās atziņas par krīzes vadības būtību, veica intervijas ar „Maxima Latvija” pārstāvi un krīzes komunikācijas ekspertiem, kā arī konstruēja uzņēmuma rīcības gaitu pēc Zolitūdes traģēdijas un izpētīja sabiedrības noskaņojumu sociālajā vietnē „Twitter”. Visbeidzot autore izstrādāja visparēju krīzes vadības modeli. Atslēgvārdi: SIA „Maxima Latvija”, Zolitūdes traģēdija, krīzes vadība, krīzes komunikācija, pārmaiņu plāns.en_US
dc.description.abstractMaster’s paper theme is „Enterprise management in crisis situation: example of „Maxima Latvia””, and purpose of this paper is to identify mistakes in copmany’s crisis management, based on theoretical recognitions about crisis management, information gaved by „Maxima Latvia” and actions after Zolitude tragedy, as well as to provide suggestions and develop crisis management module, which can be used in different companies of different industries. To achieve the target purpose, author gathered theoretical recognitions about the essence of crisis management, interviewed representative person of „Maxima Latvia” and experts of crisis communication, as well as created company’s course of actions after tragedy in Zolitude and explored public opinion in social network „Twitter”. After all author developed general crisis management module. Key words: „Maxima Latvia”, Zolitude tragedy, crisis management, crisis communication, plan of changes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma vadība krīzes situācijā: ''Maxima Latvija'' piemērsen_US
dc.title.alternativeEnterprise management in crisis situation: example of ''Maxima Latvia''en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record