Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorAlbergs, Krišjānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:42Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:42Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41581en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16148
dc.description.abstractBakalaura darbā “Tūrisma produkta pieprasījuma analīze” tiek analizēts Mongolijas tūrisma produkta pieprasījums. Tūrisma motivācijas noteikšana ir nozīmīga priekš tūrisma uzņēmumiem, lai spētu veidot piedāvājumu un attīstītu tūrisma produktu. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz pieprasījuma pēc Mongolijas tūrisma produkta izpēti, izstrādāt priekšlikumus jauna produkta piedāvājumam Mongolijā uzņēmumam “Balticvision Riga”. Lai sasniegtu bakalaura darba mērķi, darba autors veica pētījumu, kura rezultātā tika noteiktas tūristu būtiskākās motivācijas, dodoties ceļojumā, kā arī viņu vajadzības un vēlmes, apmeklējot Mongoliju kā tūrisma galamērķi. Iegūtie rezultāti norāda, ka, galvenā mērķauditorija uzņēmumam “Balticvision Riga” ir “kultūras” tūristi, un, neskatoties uz samērā lielo interesi doties uz Mongoliju, potenciālajiem klientiem trūkst informācijas par šo tūrisma galamērķi un tā piedāvātajām iespējām.en_US
dc.description.abstractIn the bachelor’s thesis „An analysis of the demand for tourism product” is analysed demand of the Mongolian tourism product. Tourism motivation is crucial for tourism companies in determining the tourism offer and developing the tourism product. The goal of the bachelor’s thesis, which is based on request by the Mongolian product research, is to develop proposals to the company „Balticvision Riga” for a new product offer in Mongolia. To reach the goal of the bachelor’s paper, the author conducted a study, as a result of which where determined the major tourist motivation for traveling, as well their needs and wants, visiting Mongolia as a tourism destination. The results indicate that main target group for company “Balticvision Riga” is “culture” tourists, and, despite the relativeley high interest to visit destination, potential customers lack information about tourism products and opportunities offered by Mongolia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTūrisma produkta pieprasījuma analīze.en_US
dc.title.alternativeAn Analysis of the Demand for tourism product.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record