Show simple item record

dc.contributor.advisorOļevskis, Grigorijsen_US
dc.contributor.authorBrēdiķis, Voldemārsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:42Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:42Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41643en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16149
dc.description.abstractDarbā „Latvijas mazo un vidējo pakalpojumu uzņēmumu eksports uz Ķīnas Tautas Republiku ” izpētīti gan pakalpojumu eksporta, gan mazo un vidējo pakalpojumu uzņēmumu (MVU) internacionalizācijas priekšnosacījumi un veidi. Pētnieciskā darba uzmanības centrā ir tirgus pieprasījuma un uzņēmējdarbības vides faktoru ietekme uz eventuāliem pakalpojumu eksportētājiem. Pētījums inovatīvā veidā – ar darba gaitā izstrādātu eksporta iespējas novērtēšanas shēmu, atklāj kā novērtēt potenciālu pakalpojumu eksportam uz kādu konkrētu valsti, un piemēro šo izstrādi Latvijas pakalpojumu MVU eksporta uz Ķīnas Tautas Republiku (ĶTR) iespējas novērtēšanai. Pētījuma gaitā veikta ĶTR pakalpojumu tirgus un uzņēmējdarbības vides analīze, un atklātas vairākas tautsaimniecības jomas, kurās Latvijas pakalpojumu MVU ir augsta eksporta iespēja. Darba apjoms ir 124 lapas, 8 tabulas, 15 attēli, 2 pielikumi. Atslēgvārdi: pakalpojumi, eksports, internacionalizācija, Ķīna, Latvija, MVU, uzņēmējdarbības vide.en_US
dc.description.abstractThe work “Export of Latvian small medium services entrprises to the Peoples Republic of China” studies preconditions and types of service export, as well as small and medium service enterprise (SME) internationalisation. The research work focuses on the influence of the market demand and business environment factors on eventual service exporters. The research in an innovative way – using export feasibility assessment scheme that was developed during the study, shows how to evaluate the potential of service export to a particular country and applies this development to the evaluation of the feasibility of Latvian service SME export to the People's Republic of China (PRC). Analysis of the PRC service market and business environment was carried out, and several areas of the economy where the Latvian service SMEs have a high export feasibility were identified. Keywords: services, export, internationalization, China, Latvia, SME, business environment.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleLatvijas mazo un vidējo pakalpojumu uzņēmumu eksports uz Ķīnas Tautas Republikuen_US
dc.title.alternativeExport of services to China by Latvian SMEen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record