Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorŽogota, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:31Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:31Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12653en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16634
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „A/S „Latvijas Balzams” ētiska mārketinga komunikācija alkohola reklāmās”. Pētījuma mērķis ir saņemt vērtējumu par A/S “Latvijas Balzams” reklāmas ētiskumu masu saziņas līdzekļos un specializētajos uzņēmuma veikalos. Metodoloģijas apraksts- pētījums sastāv no divām atsevišķām daļām un tā ietvaros tika izmantotas gan kvantitatīvās (iedzīvotāju aptauja), gan kvalitatīvās (padziļinātās intervijas) metodes. Teorētiskā daļa sastāv no komunikācijas procesa teorētisko aspektu, reklāmas, reklāmas ētisko aspektu, alkoholisko dzērienu reklāmai izvirzāmo prasību, konkrētā uzņēmumā izstrādāto – A/S „Latvijas Balzams” ētisku mārketinga komunikāciju kodeksu aprakstiem un analīzēm. Atslēgvārdi: reklāma, ētika, komunikācija.en_US
dc.description.abstractTitle of bachelor work theme is „Ethical marketing communication of alcoholic advertisement of A/S "Latvijas Balzāms"”. Purpose of research is to have an evaluation about A/S “Latvijas Balzāms” alcoholic advertisement ethics in mass media and specialized company shops. Description of methodology- research consists of two separate parts, there where used quantitative (inhabitant questionnaire) and qualitative (profound interview) methods. Theoretical part consists of description and analysis of communication processes aspects, advertisement, ethical aspects of advertisement, requirements demanded to be accounted in alcoholic advertisements, developed ethical marketing communication codex in concrete company- A/S ”Lavijas Balzāms”. Keyword: advert, ethics, communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleA/s "Latvijas Balzams" ētiska mārketinga komunikācija alkohola reklāmāsen_US
dc.title.alternativeEthical marketing communication of alcoholic advertisement of  A/S "Latvijas Balzams"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record