Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorJankeleviča, Mārīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:32Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:32Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14953en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16639
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „ Aināra Šlesera reklāmas kampaņa pašvaldību vēlēšanās 2009. gadā un tās ētiskais aspekts”. Darba mērķis ir izpētīt Aināra Šlesera vēlēšanu kampaņu 2009. gada pašvaldību vēlēšanās un analizēt to ētikas aspektā. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģijas un pētnieciskās daļas. Teorētisko daļu veido četras pamatnodaļas: politiskā komunikācija, vēlēšanu kampaņa, politiskā reklāma un vēlēšanu kampaņu ētika. Savukārt darba metodoloģijas daļa sastāv no pētniecības metožu – gadījuma analīzes, dziļo interviju un anketēšanas apraksta, kā arī pētniecības metožu pielietojuma pētījumā. Pētījumā secināts, ka reklāmas kampaņā tika pārkāptas vairākas ētikas normas, tomēr sabiedrības un speciālistu, kuri darbojas reklāmas un politikas jomā, viedokļi ir pilnīgi pretēji. Atslēgas vārdi: politiskā komunikācija, vēlēšanu kampaņa, reklāma, ētika, Ainārs Šlesersen_US
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor’s paper is the „Advertisement campaign of Ainārs Šlesers on regional government elections on year 2009 and its ethical aspects”. The aim of the Bachelor`s paper is to investigate Ainārs Šlesers’ campaign of municipal elections in 2009 and to analyze its ethical aspects. The work consists of three parts - theoretical, methodological, and research parts. Theoretical part consists of four chapters: political communication, election campaign, political advertising and campaign ethics. But the methodology part consists of research methods - case analysis, depth interviews, questionnaires description, and also research methods which are in use in the study. The study concluded that the advertising campaign violated lots of ethical rules, however, the views of the public and professionals are completely opposite. Key words: political communication, elections campaign, commercial, ethics, Ainārs Šlesersen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAināra Šlesera reklāmas kampaņa pašvaldību vēlēšanās 2009. gadā un tās ētiskais aspektsen_US
dc.title.alternativeAdvertisement campaign of Ainārs Šlesers on regional government elections on year 2009 and those ethical aspecten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record