Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorGriņina, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:35Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:35Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15949en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16648
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīts Latvijas apģērbu ražotāja „Vaide” atpazīstamība un auditorijas attieksme pret to. Vieglajai rūpniecībai, pie kuras pieder arī apģērba ražošana, Latvijā ir sena un bagāta vēsture. Šis ir pirmais pētījums Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas nodaļas studentu noslēgumu darbu vidū, kas ir veltīts Latvijas apģērba ražotāju zīmolam un tā komunikācijai ar auditoriju. Darbs sastāv no trim nodaļām: teorijas, pētījuma metodes un to izvēles pamatojuma, empīriskās daļas. Iegūtie pētījuma rezultāti uzrāda noteiktas pazīmes, ka autores izvirzīta hipotēze, ka zīmola „Vaide” komunikācija ar savu auditoriju neveido konkrētu vīziju par tā piedāvājuma klāstu un priekšrocībām, ir apstiprinājusies. Auditorija nav pietiekami informēta par „Vaide” zīmola priekšrocībām, un asociē ar padomju laikiem, kaut ko nemūsdienīgu. Nopietns iemesls, kāpēc „Vaide” nav populāra auditorijā, ir uzskats, ka šī zīmola produkcija ir dārga.en_US
dc.description.abstractThis bachelor paper explores Latvian clothes manufacturer "Vaide", notably its brand recognition and audience attitude towards it. Latvian light industry, including garment manufacturing, has a very long and rich history. This paper, generated at the the Faculty of Social Sciences (The Department of Communications Studies), is a first of its kind, that thoroughly covers the subject of Latvian clothing manufacturers brand and its communication with the audience. Bachelor paper consists of three sections; theoretical part, research methods and empirical part as well as the summary of the research results. Findings of the research serve as an evidence to the author's hypothesis about "Vaide" lacking specific vision for product range and product benefits, while implementing company's audience communication strategy.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmola "Vaide" atpazīstamība un auditorijas attieksme pret toen_US
dc.title.alternativeAuditory's awareness and attitude to "Vaide" branden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record