Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorJarockis, Aleksisen_US
dc.contributor.authorAncāne, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:38Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:38Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19297en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16669
dc.description.abstractBakalaura darba „Organizācijas iekšējā komunikācija: valsts akciju sabiedrības „Parex banka” restrukturizācijas gadījuma izpēte” pētnieciskā problēma ir izpētīt, kā bankas atbildīgie darbinieki par iekšējo komunikāciju spēja ar tās palīdzību informēt par restrukturizācijas procesu savus darbiniekus, lai bankai nenāktos zaudēt savus esošos un topošos klientus, kā arī lai darbinieki spētu radušos situāciju izskaidrot tālāk saviem klientiem. Darba tēmas izpētei tiek izmantotas teorētiskās uzņēmuma organizācijas un organizācijas komunikācijas studijas, bet pētījuma realizācijai izvēlētas trīs intervijas ar valsts akciju sabiedrības „Parex banka” atbildīgajiem darbiniekiem par iekšējo komunikāciju restrukturizācijas laikā, kā arī pārējo bankas darbinieku aptauja. Pētījuma mērķis noteica uzzināt, kā un kādā veidā uzņēmuma vadība nodrošināja iekšējo komunikāciju ar saviem darbiniekiem, lai sniegtu viņiem pilnvērtīgu informāciju par radušos situāciju – bankas restrukturizāciju, kā tā tiks risināta un kādas būs tam visam sekas. Darba rezultātā tiek secināts, ka valsts akciju sabiedrības „Parex banka” atbildīgie darbinieki, nodrošinot iekšējo komunikāciju, veica daudz un dažādu aktivitāšu, kā arī izmantoja gandrīz visus pieejamos iekšējās komunikācijas kanālus. Pētījuma aptaujas rezultāti liecina, ka tomēr šī iekšējā komunikācija nav bijusi pilnībā atbilstoša darbinieku vajadzībām.en_US
dc.description.abstractThe research issue of bachelor work “Internal Communication of Organization: Study of restructurizing case of State Joint-Stock Company „Parex Banka”” is to explore, how the internal communication executives were able to inform their employees about restructurizational process without losing current and future clients of the bank. In the theoretical part of this work are used the studies of company’s organization and organizational communication, but for the realization of research are chosen three interviews with the internal communication executives of the State Joint-Stock Company „Parex Banka” and the results of questionnaire, taken with other employees of the bank during restructurization. The aim of the research is to determine, how the management of the company provided internal communication with employees, to give them wholesome information about the restructurization of the bank – how it will be solved and what consequences will be expected. Completing the bachelor work led to conclusion, that during the process of internal communication executives of the State Joint-Stock Company „Parex Banka” performed many different activities and used almost all existing internal communication channels. The results of the survey show that the process of internal communication wasn’t fully relevant to the needs of employees.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleOrganizācijas iekšējā komunikācija: Valsts akciju sabiedrības „Parex banka” restrukturizācijas gadījuma izpēteen_US
dc.title.alternativeInternal Communication of Organization: Study of restructuring case of State Joint-Stock Company "Parex Banka"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию