Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Liliānaen_US
dc.contributor.authorKore, Aliseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:43Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:43Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24537en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16702
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Populārās kultūras elementu izmantojums reklāmās: televīzijas reklāmu analīze ASV futbola kausa “Super Bowl” starplaikos (2004-2013)”. Darbs strukturēts 3 daļās – teorijas, metodoloģijas un empīrijas. Teorētiskajā daļā apskatīta populārās kultūras jēdziena izpratne, sporta nozīme populārajā kultūrā, kā arī televīzijas reklāmu īpatnības. Super Bowl starplaiku televīzijas reklāmas analizētas ar kvantitatīvās kontentanalīzes palīdzību, un, balstoties uz tajā gūtajiem rezultātiem, veikta vizuālo metaforu analīze. Darbā veiktas arī trīs daļēji strukturētās intervijas. Darba nobeigumā secināts, kāda bijusi Super Bowl starplaiku televīzijas reklāmu attīstība 10 gadu periodā un kādi populārās kultūras elementi tajās izmantoti.en_US
dc.description.abstractThe name of the Bachelor’s thesis is “Use of popular culture elements in advertising: analysis of television commercial breaks during "Super Bowl" (2004-2013)”. The paper is structured in three parts – theoretic, methodologic and empirical part. The theoretical part include information about popular culture, the meaning of sports within popular culture and characteristics of television advertisements. Super Bowl advertisements are analysed using quantitative content analysis, based on which the visual metaphor analysis is done. The research is supplemented with three semi-structured interviews. In the end it is concluded how Super Bowl advertisements have develop within 10 years and what popular culture elements have been used within them.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePopulārās kultūras elementu izmantojums reklāmās: televīzijas reklāmu analīze ASV futbola kausa "Super Bowl" starplaikos (2004–2013)en_US
dc.title.alternativeUse of popular culture elements in advertising: analysis of television commercial breaks during "Super Bowl" (2004–2013)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record