Produktu iepakojuma dizaina nozīme zīmola tēla veidošanā. "Dzintars" un "Stenders" piemērs
Author
Meļņikova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Produktu iepakojuma dizaina nozīme zīmola tēla veidošanā. "Dzintars" un "Stenders" piemērs.”
Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta zīmola definīcija, zīmola identitātes veidošana, zīmola pozicionēšana, iepakojuma funkcijas, kā arī iepakojuma dizaina nozīme.
Pētījuma mērķis: Izpētīt, cik liela nozīme ir produktu iepakojuma dizainam uz zīmola tēlu veidošanu un kāda ir patērētāju attieksme pret zīmolu „Dzintars” un „STENDERS” produktu iepakojuma dizainu.
Darba pētnieciskā problēma: Produktu iepakojuma dizains spēj ietekmēt zīmola tēlu.
Darba pētījuma objekts: Zīmolu „Dzintars” un „STENDERS” produktu iepakojuma dizains.
Atslēgas vārdi: Zīmols, zīmola identitāte, zīmola pozicionēšana, zīmola komunikācija, iepakojuma dizains, zīmolvedība. The title of the bachelor is „The significance of product package design in brand image building. "Dzintars" and "Stenders" examples”.
The first part of the research paper includes the information of brand significance, communication of marketing, brand identity, brand positioning, mass communication, the functions of product packing and role of packing design.
The objective of the research is to explore the importance of packaging design of brand image building, and explore what is the customer perception about „Dzintars” and „STENDERS” brand product packing design.
The problem of research: produck packing design can affect on the brand image.
The object of the research: „Dzintars” and „STENDERS” produck packing design.
Keywords: brand, brand identity, brand positioning, brand communication, packaging design, branding.