Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorMeļņikova, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:43Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:43Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24653en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16703
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Produktu iepakojuma dizaina nozīme zīmola tēla veidošanā. "Dzintars" un "Stenders" piemērs.” Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta zīmola definīcija, zīmola identitātes veidošana, zīmola pozicionēšana, iepakojuma funkcijas, kā arī iepakojuma dizaina nozīme. Pētījuma mērķis: Izpētīt, cik liela nozīme ir produktu iepakojuma dizainam uz zīmola tēlu veidošanu un kāda ir patērētāju attieksme pret zīmolu „Dzintars” un „STENDERS” produktu iepakojuma dizainu. Darba pētnieciskā problēma: Produktu iepakojuma dizains spēj ietekmēt zīmola tēlu. Darba pētījuma objekts: Zīmolu „Dzintars” un „STENDERS” produktu iepakojuma dizains. Atslēgas vārdi: Zīmols, zīmola identitāte, zīmola pozicionēšana, zīmola komunikācija, iepakojuma dizains, zīmolvedība.en_US
dc.description.abstractThe title of the bachelor is „The significance of product package design in brand image building. "Dzintars" and "Stenders" examples”. The first part of the research paper includes the information of brand significance, communication of marketing, brand identity, brand positioning, mass communication, the functions of product packing and role of packing design. The objective of the research is to explore the importance of packaging design of brand image building, and explore what is the customer perception about „Dzintars” and „STENDERS” brand product packing design. The problem of research: produck packing design can affect on the brand image. The object of the research: „Dzintars” and „STENDERS” produck packing design. Keywords: brand, brand identity, brand positioning, brand communication, packaging design, branding.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleProduktu iepakojuma dizaina nozīme zīmola tēla veidošanā. "Dzintars" un "Stenders" piemērsen_US
dc.title.alternativeThe significance of product package design in brand image building. "Dzintars" and "Stenders" examplesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record