Komunikācijas prakse un indivīdu piederība: organizācijas kultūras aspektu analīze RP SIA "Rīgas satiksme"
Author
Bartaševiča, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brikše, Inta
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Komunikācijas prakse un indivīdu piederība: organizācijas kultūras aspektu analīze RP SIA „Rīgas satiksme”” mērķis ir daudzveidīgas un izkliedētas organizācijas komunikācijas prakses izpēte, lai noteiktu, kādi faktori sekmē/traucē komunikācijas efektivitāti un indivīdu piederību organizācijai, izvirzot vairākus pētnieciskos jautājumus par organizācijas komunikācijas praksi un indivīdu piederību organizācijai.
Darba teorētiskajā daļā apskatīti organizācijas teorētiskie aspekti, sniegts organizācijas kultūras skaidrojums, kā arī aprakstīta organizācijas komunikācijas prakse.
Darbā pielietotā metodoloģija: mediju kontentanalīze, darbinieku anketēšana, fokusa grupas ar darbiniekiem un semantiskais diferenciālis.
Darba empīriskajā daļā sniegts apraksts par RP SIA „Rīgas satiksme” un veikta tās kultūras aspektu analīze, bet nobeigumā izklāstīti pētījuma rezultāti un sniegti ieteikumi.
Atslēgvārdi: organizācijas kultūra; organizācijas komunikācija; indivīdu piederība organizācijai, Rīgas satiksme. The objective of Master’s Thesis „Communication Practice and Affiliation of Individuals: Analysis of Cultural Aspects of Organisation in Riga Municipal Company „Rīgas satiksme”” is to study communication practice in a diverse and dissipated organisation and to define factors which further/hinder effective communication and an individual’s affiliation with the organisation by means of defining several questions on the communication practice of the organisation and affiliation of individuals with the organisation to be researched.
The theoretical part of the work considers theoretical aspects of the organisation, explains the notion of the organisation’s culture, as well as describes the communication practice of the organisation.
The methodology used in the work: media content analysis, polling of employees, focus groups including employees and semantic differential.
The empirical part of the work gives a description of Riga municipal LLC „Rīgas satiksme” and analyses aspects of its culture, but the conclusion presents the results of the survey and gives recommendations.
Key words: culture of the organisation; communication in the organisation; affiliation of individuals with the organisation, Rīgas satiksme.