Show simple item record

dc.contributor.advisorBrikše, Intaen_US
dc.contributor.authorBartaševiča, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:43Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:43Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24694en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16704
dc.description.abstractMaģistra darba „Komunikācijas prakse un indivīdu piederība: organizācijas kultūras aspektu analīze RP SIA „Rīgas satiksme”” mērķis ir daudzveidīgas un izkliedētas organizācijas komunikācijas prakses izpēte, lai noteiktu, kādi faktori sekmē/traucē komunikācijas efektivitāti un indivīdu piederību organizācijai, izvirzot vairākus pētnieciskos jautājumus par organizācijas komunikācijas praksi un indivīdu piederību organizācijai. Darba teorētiskajā daļā apskatīti organizācijas teorētiskie aspekti, sniegts organizācijas kultūras skaidrojums, kā arī aprakstīta organizācijas komunikācijas prakse. Darbā pielietotā metodoloģija: mediju kontentanalīze, darbinieku anketēšana, fokusa grupas ar darbiniekiem un semantiskais diferenciālis. Darba empīriskajā daļā sniegts apraksts par RP SIA „Rīgas satiksme” un veikta tās kultūras aspektu analīze, bet nobeigumā izklāstīti pētījuma rezultāti un sniegti ieteikumi. Atslēgvārdi: organizācijas kultūra; organizācijas komunikācija; indivīdu piederība organizācijai, Rīgas satiksme.en_US
dc.description.abstractThe objective of Master’s Thesis „Communication Practice and Affiliation of Individuals: Analysis of Cultural Aspects of Organisation in Riga Municipal Company „Rīgas satiksme”” is to study communication practice in a diverse and dissipated organisation and to define factors which further/hinder effective communication and an individual’s affiliation with the organisation by means of defining several questions on the communication practice of the organisation and affiliation of individuals with the organisation to be researched. The theoretical part of the work considers theoretical aspects of the organisation, explains the notion of the organisation’s culture, as well as describes the communication practice of the organisation. The methodology used in the work: media content analysis, polling of employees, focus groups including employees and semantic differential. The empirical part of the work gives a description of Riga municipal LLC „Rīgas satiksme” and analyses aspects of its culture, but the conclusion presents the results of the survey and gives recommendations. Key words: culture of the organisation; communication in the organisation; affiliation of individuals with the organisation, Rīgas satiksme.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKomunikācijas prakse un indivīdu piederība: organizācijas kultūras aspektu analīze RP SIA "Rīgas satiksme"en_US
dc.title.alternativeCommunication Practice and Individual Identity: Analysing Aspects of Organization Culture in RP SIA "Rigas satiksme"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record