• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Korporatīvā sociālā atbildība: Latvijas komercbanku piemērs

Thumbnail
Öffnen
309-25079-jurkane_iveta_soci020006.pdf (619.7Kb)
Autor
Jurkāne, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Cālīte, Dace
Datum
2006
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Korporatīvā sociālā atbildība – jēdziens, kas Latvijas biznesa leksikonā pavisam nesen ieviesies vārds, tomēr ir prognozējama strauja šīs parādības attīstība. Pētījumā apskatīts jēdziens kā tāds un trīs Latvijas komercbanku korporatīvās sociālās atbildības programmu piemērs. Izpētīta pašu banku attieksme šajā jautājumā, kā tās pauž savu viedokli publiskās komunikācijas kanālā – savā interneta mājas lapā, kādas ir vispārējās tendences. Analizēts arī sabiedrības viedoklis – cik ļoti tā pievērš KSA tendencēm un aktivitātēm; kāds ir tās viedoklis, vai tas ietilpst uzņēmuma pienākumos; kā arī vai indivīds pats ir sociāli atbildīgs un ir gatavs maksāt par preci vairāk, tādējādi pauzdams atbalstu KSA programmai? Atslēgas vārdi: korporatīvā sociālā atbildība; pievienotā vērtība; banka; ieinteresētās puses.
 
Corporate social responsibility – the term has emerged in Latvian business language just lately, but still the phenomenon itself has a great potential to be developed. In the research the concept has been viewed in general as well as the case of three Latvian banks as an example of CSR practice. The attitude of banks, the current trends and the way how they spread it in their official web pages have been analyzed. The public opinion has been analyzed as well – whether individuals pay attention to CSR activities; if they believe it is corporate duty to be social responsible; and whether they are also social responsible and ready to express it by buying goods which are produced by socially responsible companies. Key words: corporate social responsibility; added value; bank; stakeholders.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16705
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV