Show simple item record

dc.contributor.advisorIkstens, Jānisen_US
dc.contributor.authorŠkapare, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:46Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:46Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29018en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16720
dc.description.abstractDarba tēma ir „Priekšvēlēšanu aģitācijas ietekme uz 10. un 11. Saeimas vēlēšanu rezultātiem”. Darba izpētes jautājums ir: Kā priekšvēlēšanu aģitācija ietekmē vēlēšanu rezultātus? No izpētes jautājuma izriet darba mērķis - Izpētīt vai priekšvēlēšanu aģitācija ietekmēja partiju pārstāvniecība 10.un 11. Saeimā. Tika secināts, ka viena no trīs izvirzītājām hipotēzēm ir apstiprinājusies, reklāmas gadījumu skaits radio pirms 10. un 11. Saeimas vēlēšanām ietekmēja partiju iegūto balsu skaitu. Turpretī, divas darbā izvirzītās hipotēzes nav apstiprinājušās. 10. un 11. Saeimas vēlēšanās, to, cik partijas ieguva balsu, nebija atkarīgs no reklāmas gadījumu skaita televīzijā, kā arī no partiju tēriņiem priekšvēlēšanu laikā. Tas tika secināts izmantojot kvantitatīvo pētniecības pieeju un korelācijas analīzi, nosakot divu rādītāju saistību. Atslēgvārdi: politiskā komunikācija, priekšvēlēšanu aģitācija, partiju finansēšana, politiskās reklāmas.en_US
dc.description.abstractThe theme of this paper is „Pre-election agitation influence to results of 10. and 11. Saeima elections”. The research question of this paper is: How does the pre-election agitation affect the results of election? The research question results in the objective of this paper – Research if the pre-election agitation influenced the representation of parties in 10th and 11th Saeima. It was concluded that one of three raised hypothesis was confirmed, the count of commercials on the radio before 10th and 11th election of Saeima influenced the number of votes that parties received. Whereas two of the hypothesis raised in this paper were not confirmed. In 10th and 11th election of Saeima the number of votes the parties received wasn’t dependent on the number of television commercials or the money spent during pre-election time. It was concluded using the quantitative research approach and the analysis of correlation, setting the connection between two indicators.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)en_US
dc.titlePriekšvēlēšanu aģitācijas ietekme uz 10. un 11. Saeimas vēlēšanu rezultātiemen_US
dc.title.alternativePre-election agitation influence to results of 10. and 11. Saeima electionsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record