Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorKreicberga, Agnijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:47Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:47Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other32976en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16732
dc.description.abstractPētījums tika veikts par- Humors Latvijas TV raidītajās reklāmās LNT, TV3 un LTV1 kanālos: lietojums un uztvere. Darba mērķis ir noskaidrot, kāds ir humors televīzijas reklāmās, kā tas tiek pielietots un kāda ir tā uztvere. Lai noteiktu kādi humora veidi tiek izmantoti TV reklāmās, izmantoju kvalitatīvo satura analīzi. Lai noskaidrotu, kā televīzijas skatītāji uztver humoru TV reklāmās, izmantoju fokusa grupu. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kur izklāstīts humora koncepts, humora specifika TV reklāmās, TV reklāma, kā arī TV reklāmu un humora uztvere; metodoloģiskās daļas, kur aprakstītas izmantotās pētniecības metodes; empīriskās daļas, kur veikta reklāmu analīze un fokusa grupa; analītiskās daļas, kur aprakstīti iegūtie rezultāti un secinājumi. Atslēgas vārdi: Humora lietojums, humora uztvere; TV reklāmas, kanāli, humora koncepts.en_US
dc.description.abstractStudy was made about the- Humor in advertising on Latvian TV channels LNT, TV3 and LTV1: the usage and perception. The aim of the study is to find out what is the humor in television advertisements like, how is it used and how is it perceived. To determine what kinds of humor are used in TV advertisements, I used qualitative content analysis. To determine, how television viewers perceive humor in TV advertisements, I used focus groups. The study has four parts: theoretical part; methodological part, in which is a description of study methods used in this study; empirical part, within which is analysis of advertisements and focus group, and analytical part, where I describe my findings and conclusions. Key words: humor usage, conception of humor; TV advertisements, TV channels, concept of humor.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleHumors Latvijas TV raidītajās reklāmās LNT, TV3 un LTV1 kanālos: lietojums un uztvereen_US
dc.title.alternativeHumor in advertising on Latvian TV channels LNT, TV3 and LTV1: the usage and perceptionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record