Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Liliānaen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:48Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:48Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33958en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16742
dc.description.abstractPētījuma problēma darbā “Feminisms populārajā kultūrā: sievietes reprezentācija Lady Gaga daiļradē (2008-2013)” ir sievietes tēla reprezentācija Lady Gaga daiļradē laika posmā no 2008. līdz 2013. gadam. Darba teorētiskajā daļā detalizēti aprakstītas teorētiskās izpratnes par populāro kultūru, īpašu uzmanību pievēršot populārajai mūzikai, slavenībām un feminisma nozīmei tajā. Empīriskajā daļā analizēts sievietes tēls Lady Gaga daiļradē, izmantojot aptauju, lai noskaidrotu sabiedrības attieksmi, metaforu analīzi, lai konstatētu sievietes tēla reprezentāciju daiļradē, un daļēji strukturētu interviju, lai noskaidrotu ekspertu viedokli. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, secinājumu daļā nosakot, kā sievietes tēls reprezentēts populārās mūzikas dīvas Lady Gaga daiļradē laika posmā no 2008. līdz 2013. gadam. Atslēgvārdi: populārā kultūra, populārā mūzika, slavenības, feminisms, sieviete, Lady Gaga, reprezentācija, metaforas.en_US
dc.description.abstractThe problem of a research in thesis “Feminism in popular culture: representation of women in creative activities of Lady Gaga (2008–2013)” is representation of the image of a women in creation of Lady Gaga during the period of 2008-2013. The theoretical part shows theoretical understanding of feminism in popular culture, focusing on popular music, celebrities, creativity and representation of a woman. The empirical part analyses the image of a woman in creation of Lady Gaga, using survey to determine public’s view, metaphor analysis to identify the representation of the image of a woman in creation and semi-structured interviews to find expert opinions. The work structure consists of theoretical, methodological and empirical part, in conclusion determining, how the image of a woman is represented in creation of Lady Gaga during the period of 2008-2013. Keywords: popular culture, popular music, celebrities, feminism, woman, Lady Gaga, representation, metaphors.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleFeminisms populārajā kultūrā: sievietes reprezentācija Lady Gaga daiļradē (2008–2013)en_US
dc.title.alternativeFeminism in popular culture: representation of women in creative activities of Lady Gaga (2008–2013)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record