Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorAleksejenko, Danaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:49Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:49Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other35121en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16749
dc.description.abstractTēma ir “Patērētāju attieksme pret zīmolu “IKEA””.Pētījuma mērķis ir noskaidrot Latvijas iedzīvotāju, “IKEA” zīmola patērētāju un mazumtirgotāju viedokli, attieksmi un vērtējumu par zīmolu “IKEA”.Radošā daļa ir pamatota ar teorētisko daļu par:zīmola jēdzienu, patērētāju uzvedību, mārketinga komunikāciju un uzņēmumu internetā. Apakašnodaļās ir aprakstīta zīmola identitāte un zīmola vērtība, korporatīvais zīmols un korporatīvā identitāte.Metodoloģija ir izstrādāta vairākās pakāpēs,katras pakāpes rezultāti ir pamats nākamās pakāpes izstrādei.Kā pētniecības metodes tiek izmantota aptauja, fokusa grupa, intervijas un kontentanalīze.Empīriskās daļas rezultāti sniedz informāciju par esošo situāciju Latvijā un parāda to,kādas ir zīmola iespējas tirgū.Darbs sastāv no teorētiskās daļas,metodoloģijas un empīriskās daļas.Atslēgvārdi: cena, kvalitāte, mārketinga komunikācija,patērētāju attieksme,sociālie mediji, zīmols, zīmola vērtība,“IKEA”en_US
dc.description.abstractThe topic is “Consumer perception of the brand “IKEA””.The main goal is to determine opinion, attitudes and evaluation of the brand “IKEA” from Latvian residents, “IKEA” brand consumers and retailers.The creative part is based on the theoretical part of:brand concepts,consumer behavior,marketing communication and online business.Brand identity, brand equity,corporative brand and corporative identity are described in subsections.Methodology has been developed in several stages – results of each stage is the base for the development of every next stage. There will be used surveying, focus group, content analysis and interviews as a research methods. Collected data of the empirical findings provides information on the current situation in Latvia and shows possible opportunities for the brand in existing market.Thesis consists of theoretical part, methodological and empirical parts.Keywords:price,quality,marketing communication, consumer behavior,social media,brand,brand equity,"IKEA"en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePatērētāju attieksme pret zīmolu "IKEA"en_US
dc.title.alternativeConsumer perception of the brand "IKEA"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record