Show simple item record

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktorsen_US
dc.contributor.authorUtināne, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:52Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:52Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38707en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16765
dc.description.abstractBakalaura darba „Kino valodas novatorisms un "aizliegtās tēmas" Luija Mala filmās” mērķis ir notiekt un semiotiski analizēt kino valodas novatoriskos elementus un „aizliegto tēmu” izmantojumu Mala filmās. Teorētiskajā daļā raksturota kino vide Francijā Mala darbības laikā, režisora radošā darbība, kino valodas jēdziens, kā arī kino pastāvošie ierobežojumi. Darbā padziļināti pētītas četras Mala režisētas filmas. Pētījumā izmantota filmu semiotiskā analīze, analizējot arī filmu naratīvus, un daļēji strukturētās intervijas. Kino valoda attīstās nepātraukti, bet nevienmērīgi līdz ar apkārtējo sabiedrību. Mala filmās novatorisms izpaužas filmu naratīva veidošanā, varonis filmās pārkāpj sabiedrībā pieņemtās normas. Kaut arī attēlam filmās ir liela nozīme, nekad netiek parādīts pārāk daudz, lai neizjauktu filmas gaisotni. Atslēgvārdi: Luijs Mals, kino valoda, „aizliegtās tēmas”, novatorisms, semiotiskā analīzeen_US
dc.description.abstractThe aim of the theses “Cinematic language innovations and „Forbidden Themes” in movies by Louis Malle” is to find and analyze innovative elements of cinematic language and the use of „forbidden themes” in movies by Malle. The theoretical part characterizes Malle’s creative approaches, the concept of cinematic language, and existing restrictions in cinema. There are extended studies of 4 movies in the thesis. In this research, semiotic analyses and semi-structured interviews were used. Cinematic language is developing all the time (but not evenly) together with society. The main innovation in movies by Malle is structuring of narrative; the main character breaks the rules set by society. Although the picture is an important element of narrative, Malle never shows more than would affect the tone of the film. Key words: Louis Malle, cinematic language, „forbidden themes”, innovations, semiotic analysisen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKino valodas novatorisms un "aizliegtās tēmas" Luija Mala filmāsen_US
dc.title.alternativeCinematic language innovations and „Forbidden Themes” in movies by Louis Malleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record