Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Ingaen_US
dc.contributor.authorAdamane, Aliseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:55Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:55Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43765en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16798
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Sabiedrisko attiecību loma uzņēmuma mērķu sasniegšanā: LIAA gadījuma analīze”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir sabiedrisko attiecību loma Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras mērķu sasniegšanā. Darba teorētiskā bāze sastāv no nodaļas par sabiedrisko attiecību raksturojumu, kas sevī ietver sabiedrisko attiecību skaidrojumu, mērķus, funkcijas, sabiedrisko attiecību modeļus, iekšējo un ārējo komunikāciju un nodaļas par sabiedrisko attiecību skaidrojumu valsts pārvaldē. Darba metodoloģijas daļā apskatīta teorija par intervijām un aptaujām. Pētījuma daļā analizēti pētījuma iegūtie dati. Darba pētījuma rezultāti liecina, ka sabiedriskajām attiecībām Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrā ir liela nozīme uzņēmuma biznesa mērķu sasniegšanā. Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, sabiedrisko attiecību modeļi, valsts pārvalde, LIAA, LIAA darbinieki, komunikācija.en_US
dc.description.abstractThe theme of this bachelor's thesis is „The role of public relations in reaching the company`s goals. The case of Investment and Development agency of Latvia”. The aim of this study is to find out the importance for the public relations of Investment and Development Agency of Latvia in reaching company’s goals. The theoretical base consists of chapters on the characteristics of public relations, which includes public relations explanation, aims, functions, models of public relations, internal and external communications and public relations in public sector. The paper methodology consists of theory on interviews and surveys. The results show that public relations of Investment and Development Agency take a big role in reaching company’s business goals. Keywords: public relations, public relations models, public sector, Investment and Developmnet Agency of Latvia, stuff of Investment and Development Agency of Latvia, communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrisko attiecību loma uzņēmuma mērķu sasniegšanā: Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras gadījuma analīzeen_US
dc.title.alternativeThe role of public relations in reaching the company`s goals. The case of Investment and Development agency of Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record