Show simple item record

dc.contributor.advisorZelče, Vitaen_US
dc.contributor.authorDagilis, Kārlisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:57Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:57Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44648en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16806
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir izzināt sabiedriskā radio jauniešu platformas “Pieci.lv” “iztēloto kopienu” veidošanās procesu, mijiedarbojoties šīs platformas klausītājiem un veidotājiem divas nedēļas 2014. gada pavasarī. Darba teorētiskā daļa balstās Benedikta Andersona “iztēloto kopienu” konceptā un citu vadošo nācijas, kopienu un jauniešu auditorija teorētiķu atziņās par šo tēmu. Sniegts ieskats arī mediju un īpaši sabiedriskā radio nozīmē kopienu un nāciju vienošanas procesā, kā arī apskatīti jauniešu auditorijas raksturojumi Latvijā. Pētījuma datu atlase un analīze balstās pamatotās teorijas konceptā. Par pētījuma datu iegūšanas metodi izvēlēta etnogrāfijas metode, iegūstot unikālas “Pieci.lv” klausītāju un veidotāju dienasgrāmatas divu nedēļu garumā. Pētījuma rezultāti liecina, ka “Pieci.lv” platformā, mijiedarbojoties tās klausītājiem un veidotājiem, funkcionē jauniešu subkultūru un rituālu “iztēlotā kopiena”. Atslēgas vārdi: jauniešu auditorija, kopienas, jaunie mediji, sabiedriskais radio.en_US
dc.description.abstractThe aim of this research is to assess Latvian public broadcasting platform’s “Pieci.lv” development of it’s “imagined community”, through interaction between the audience and the platform makers over a course of two weeks in the spring of 2014. The theoretical groundwork of this paper is based on Benedict Anderson's concept of "imagined community" as well as other leading nation, community and youth audience theorists knowledge on the subject. This paper also gives an insight of the media and especially public radio role on building communities and nations, as well as looking at youth audiences in Latvia. The selection and analysis of data for the research is based on the concepts of grounded theory. Data collection for the study is based in ethnographic method of gathering unique two week long diaries of "Pieci.lv" listeners and platform makers. The study shows that as "Pieci.lv" serves as a platform of it’s listeners and creators interaction, it results in a develpoping and functioning "imagined community" of youth subcultures and everyday rituals. Key words: youth audience, community, new media, public radio.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title"Pieci.lv" platformas jauniešu "iztēlotā kopiena"en_US
dc.title.alternativeImagined community" of media platform "Pieci.lven_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record