Show simple item record

dc.contributor.advisorLogins, Jāzepsen_US
dc.contributor.authorGulbis, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:04:25Z
dc.date.available2015-03-24T07:04:25Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17173en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16812
dc.description.abstractInformācijpratības un sadarbības prasmes attīstīšana ar WebQuest mācību modeli. Gulbis M., zinātniskais vadītājs Dr.chem.,. docents Logins J., kvalifikācijas darbs, 41 lappuses, 6 attēli, 7 tabulas, 2 pielikumi, 25 literatūras avoti. Latviešu valodā. WEBQUEST, PROJEKTA APRAKSTS, DARBA UZDEVUMI, SPIRTI, FENOLI, INFORMĀCIJPRATĪBA, SADARBĪBAS PRASMES. Darbā veikta literatūras izpēte par WebQuest mācību modeļa izmantošanu ķīmijas mācību procesā, lai attīstītu skolēnu informācijpratību un sadarbības prasmes. Izveidots WebQuest projekta apraksts „Ieskaties un iepazīsti spirtu un fenolu daudzveidību!” ķīmijas tematā „Ogļūdeņražu hidrksilatvasinājumi” 12. klasei. WebQuest projekts ir aprobēts piecās dažādās 12. klasēs Pumpuru vidusskolā un Āgenskalna Valsts ģimnāzijā. Projekta aprobācijas rezultātu analīze liecina, ka WebQuest projekts ir interesants 94% skolēniem. 97% skolēnu sagādāja grūtības informācijas apstrāde un tā bija lieliska iespēja pilnveidot informācijpratību. 89% skolēnu atzīst, ka ir ieguvuši vērtīgu pieredzi un jaunas prasmes savstarpējās sadarbības laikā. 36 % skolēnu vēlas, lai projekta gaitā tiktu iesaistītas arī praktiskas darbības, piemēram, eksperimentus, video veidošanu, spēles vai ekskursijas. Rezultātu analīze pierāda, ka WebQuest projekti rosina skolēnus mācīties, pilnveidot informācijpratību un sadarbības prasmes.en_US
dc.description.abstractEducation of information literacy and collaboration skills with WebQuest teaching model. Gulbis M., supervisor Dr.chem., doc. Logins J., Master’s thesis, 41 pages, 6 figures, 7 tables, 2 appendixes, 25 literature references. In Latvian. WEBQUEST, PROJECT DESCRIPTION, WORK TASKS, ALCOHOLS, PHENOLS, INFORMATION LITERACY, COLLABORATION SKILLS. This study presents research about the WebQuest teaching model in chemistry learning process with aim to develop students’ information literacy and collaboration skills. There is created WebQuest project description „Look closely and get to know multiplicity of alcohols and phenols!” in chemistry for grade 12th within theme „Hydroxyl derivatives of hydrocarbons”. WebQuest project is approbated in 5 different classes of Pumpuri Secondary school and State gymnasium of Agenskalns. Results of approbation indicate WebQuest project is interesting to 94% of students. 97% of students had difficulties with processing of information and it was excellent possibility to improve information literacy. 89% of students recognize they gained valuable experience and new skills during collaboration. 36% of students wish if project contains practical actions e.g. experiments, creating of video, games or excursions. Analysis of results demonstrates WebQuest projects motivate students to learn, improve information literacy and collaboration skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInformācijpratības un sadarbības prasmes attīstīšana ar WebQuest mācību modelien_US
dc.title.alternativeDevelopment of Information Literacy and Cooperation Skills with WebQuest Learningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record