Grafiskais redaktors „TUX PAINT” kā līdzeklis 3 –gadīgu bērnu saskarsmes veicināšanā
Author
Bērziņa, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lasmanis, Aivars
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Gitas Eglītes pētījumā tiek analizēta 3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana ar grafiskā redaktora „Tux Paint” palīdzību.
Pētījuma teorētiskajā daļā, pamatojoties uz J.Kupča, D.Lieģenieces, R.Andersones, S.Omārovas, G.Cukermanes un citu teorētiķu atziņām, autore analizē saskarsmes un saskarsmes prasmju jēdzienu, tās veidošanos ar grafiskā redaktora „Tux Paint” palīdzību.
Pētījuma empīriskajā daļā autore analizē 3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju veicinošos faktorus konkrētā kultūrvidē- ģimenē. Šajā sadaļā autore pielieto novērošanas, intervijas un kvalitatīvā pētījuma metodi.
Izstrādātais teorētiskais un praktiskais pētījums noderēs pirmsskolas skolotājiem.
Atslēgvārdi: saskarsme, saskarsmes prasmes, 3 gadīgu bērns, saskarsmes prasmju veicināšanā pielietotā mācību datorprogramma „Tux Paint”, kvalitatīvā pētījuma metode. Improoving comunication ability for three year old children with drawing program ”Tux Paint” is analysed in Gita Eglites research.
In the teoretical part of the research, based on the the theory of J. Kupca, D. Liegeniece, R. Andersone, S. Omarovas and other teoreticans, the author analyses the comunication and comunication abilty concept, its emerging with the help of drawing program „Tux paint”.
In the empirical part of the research, the author analyses the factors that improove comunication ability for three year old children in specific enviroment - in family. The author applies observation, interview and qualitative research method.
The theoretical and practical research will be useful for primary school teachers.
Key words: comunication, comunication ability, three year old child, applied computer program „Tux Paint” for comunication ability improvment, qualitative research method