Problēmu risināšanas prasmju pilnveide bioloģijas un ģeogrāfijas mācību stundās 8. klasēs
Author
Rekovičs, Felikss
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Problēmu risināšanas prasmju pilnveide bioloģijas un ģeogrāfijas mācību stundās 8. Klasēs. Diplomdarbs. Autors – Felikss Rekovičs, darba vadītāja - vad. pētn. Dr. paed. Rita Birziņa
48 lappuses, 8 attēli, 4 tabulas, 10 literatūras avoti, latviešu valodā.
Veikta izpēte par problēmrisināšanu kā mācību metodi un tās izmantošanu bioloģijas un ģeogrāfijas mācīšanā. Izstrādāti un aprobēti problēmrisināšanas uzdevumi bioloģijā 8. klasēs bioloģijā. Apkopoti un analizēti skolēnu problēmu risināšanas prasmju pašnovērtējumi pirms un pēc problēmrisināšanas uzdevumu veikšanas, apkopotas un analizētas skolēnu atbildes par ieguvumiem un par problēmrisināšanas uzdevumu ietekmi uz daţādu problēmu risināšanas prasmju attīstību. Salīdzinātas divas problēmrisināšanas shēmas.
Atslēgas vārdi: problēma, problēmu risināšana, problēmrisināšanas prasmes. Diploma work. Author – Felikss Rekovics, scientific advisor – sen. researcher. Dr. paed. Rita Birziņa.
48 pages, 8 pictures, 4 tables, 10 literature sources in latvian.
A study of problem solving as a teaching method and its use at Biology and Geography lessons. Developed and tested problem-solving tasks in the 8th form in biology Collected and analyzed pupils 'problem-solving skills self-assessment before and after the problem-solving tasks, collated and analyzed students' answers on the benefits and impact of the problem-solving tasks to see different problem-solving skills. Compared two problem-solving schemes.
Keywords: problem, problem solving, problem-solving skills