E-pasta mārketinga rīks
Author
Teriņš, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
„E-pasta marketinga rīks” ir tīmekļa bāzēts programmprodukts, kas paredzēts e-pasta sūtījumu izsūtīšanai un adresātu datu bāzes uzturēšanai nodrošinot atrakstīšanās iespēju. To var izmantot plašiem mērķiem organizējot komunikāciju ar klientu caur e-pastiem, un mārketinga aktivitātēm. Paredzēts galvenokārt klientu vadītājiem un cilvēkiem kas nodarbojas ar marketingu uzņēmumā. Šajā darbā es aprakstīšu produkta programmatūras prasību specifikāciju (PPS) un programmatūras projektējuma aprakstu (PPA) kā arī lietas saistītas ar produkta izstrādi, testēšanu un kvalitātes nodrošināšanu. „E-mail marketing tool” is a web based online software, for e-mail delivery and mailing database maintance supporting unsubsribe option. Its for wide purposes organizing communication with client over e-mails and marketing activities. Its supposed to be used mainly by client managers and marketing personal. In this work I will describe software requirements specification (SRS) and software design description (SDD) and also many things about product development, testing and quality assurance.