Show simple item record

dc.contributor.authorTeriņš, Andrisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:07Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:07Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15130en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16960
dc.description.abstract„E-pasta marketinga rīks” ir tīmekļa bāzēts programmprodukts, kas paredzēts e-pasta sūtījumu izsūtīšanai un adresātu datu bāzes uzturēšanai nodrošinot atrakstīšanās iespēju. To var izmantot plašiem mērķiem organizējot komunikāciju ar klientu caur e-pastiem, un mārketinga aktivitātēm. Paredzēts galvenokārt klientu vadītājiem un cilvēkiem kas nodarbojas ar marketingu uzņēmumā. Šajā darbā es aprakstīšu produkta programmatūras prasību specifikāciju (PPS) un programmatūras projektējuma aprakstu (PPA) kā arī lietas saistītas ar produkta izstrādi, testēšanu un kvalitātes nodrošināšanu.en_US
dc.description.abstract„E-mail marketing tool” is a web based online software, for e-mail delivery and mailing database maintance supporting unsubsribe option. Its for wide purposes organizing communication with client over e-mails and marketing activities. Its supposed to be used mainly by client managers and marketing personal. In this work I will describe software requirements specification (SRS) and software design description (SDD) and also many things about product development, testing and quality assurance.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleE-pasta mārketinga rīksen_US
dc.title.alternativeE-mail marketing toolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record