Show simple item record

dc.contributor.advisorKravcevs, Maksimsen_US
dc.contributor.authorBelova, Jevgenijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:17Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:17Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21084en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17016
dc.description.abstractŠodien internets ir vissvarīgākā vide reklāmas tirgum. Meklēšanas dzinēju optimizācija (angļu SEO) ir neatņemama interneta marketinga daļa, kas var attīstīt ilgtermiņa biznesa pozīcijas. Meklēšanas sistēmas neatver savas ranžēšanas principus. Tika izpētīts Google meklēšanas dzinējs. Darba mērķis bija saprast, kādi soļi ir jāizpilda, lai vietnei dabūtu labas pozīcijas šī meklēšanas sistēmā. Atbildēt uz jautājumu, vai piedāvātie padomi ir pietiekami efektīvai vietnes virzīšanai. Darba rezultātā izdevās dabūt 4-to pozīciju atslēgvārdam Google.lv. Analīzes rezultātā rādās hipotēze, ka uzprasījumu biežums ietekmē atslēgvārdu pozīcijas. Google gida padomi optimizācijas speciālistam neatnesa vēlamus rezultātus.en_US
dc.description.abstract„Technical tools for business process optimization.”” At present, Internet is the most important marketing medium. Search engine optimization is an essential component of marketing, which can develop long term business prospects. Search engines do not disclose their ranking principles. Google search engine was researched. The objective of this work was to determine the steps necessary to obtain a good ranking among the results generated by this search system. To determine whether guidelines for website promotion are effective in practice. As a result of this work, it was possible to achieve the 4th keyword ranking position among in Google.lv results. In the analysis process, the following hypothesis was formulated: query frequency impacts keyword positions. Google guidelines for search engine optimization specialists do not bring desired results.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleBiznesa procesu optimizācijas tehniskie rīkien_US
dc.title.alternativeTechnical tools for business process optimizationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record