Show simple item record

dc.contributor.advisorKozmina, Natālijaen_US
dc.contributor.authorRivars, Kasparsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:22Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:22Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30315en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17060
dc.description.abstractSiebel ir viena no funkcionāli vispilnīgākajām klientu attiecību vadības (CRM) risinājumu lietojumprogrammām. Tās galvenie darba uzdevumi ir klientu apkalpošanas, pārdošanas, mārketinga kampaņu un partnerattiecību vadība. Lai sekmīgi pārvaldītu savu biznesu, organizācijas bieži vien izmanto vairākas sistēmas un dažādus ārējos servisus, līdz ar to ir nepieciešama integrācija starp Siebel CRM un pārējām sistēmām (SAP, Unicorn billing). Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt iespējamās integrācijas metodes un to pielietojumu dažādos integrācijas scenārijos. Šī darba praktiskā daļa balstīsies uz reālo pieredzi veidojot integrācijas starp Siebel CRM un vairākām ārējām sistēmām (klientu karšu izgatavošanas partnersistēmu, adrešu partnersistēmu).en_US
dc.description.abstractSiebel is one of the functionally most completed customer relationship management (CRM) application. Its main tasks are customer service, sales, marketing campaign and partnership management. In order to successfully manage their businesses, organizations often use multiple external systems and various services which requires integration between Siebel CRM and other systems (like SAP, Unicorn billing). Bachelor thesis aims to evaluate the potential integration techniques and their use in different integration scenarios. The practical part of the thesis is based on the real life experience of developing integration between Siebel CRM and a number of external systems (Customer Card Factory partner, address partner systems).en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleSiebel CRM integrācijas metodesen_US
dc.title.alternativeSiebel CRM integration methodsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record