Show simple item record

dc.contributor.authorSlavs, Vladimirsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:23Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:23Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32616en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17066
dc.description.abstractŠis kvalifikācijas darbs apraksta tīkla spēles izstrādi. Darba mērķis bija trīs mēnešu laikā izstrādāt lomu spēli, kura atbalsta daudzlietotāju piedalīšanos vienā kaujā vienlaicīgi. Darbā ir aprakstītas problēmas, ar kurām sastapās autors, un risinājumi, kuri bija izmantoti lai tās novērstu. Sistēma sastāv no divām daļām: servera un klienta, kas programmēšanas procesam radīja papildus sarežģītību. Izstrāde bija veikta C++ valodā ar WinSock bibliotēkas palīdzību, kura nodrošināja iespēju datu pārraidei starp serveri un klientiem. Lai veidotu klienta grafisko daļu, bija izmantota SDL bibliotēka.en_US
dc.description.abstractThis work describes the development of online Role Playing Game with multi-user support. It describes the various development stages, as well as problems, which appeared during the programming phase and solutions to them. System consists of two parts: client and server, which provided additional complexity to the development process. C++ has been chosen as a programming language to complete this project. Also, as the title of this work says, the possibility of data exchange through the network was provided by WinSock library. The client’s user interface was made using SDL library.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleWinsock tehnoloģijas izmantošana spēļu programmēšanāen_US
dc.title.alternativeUse of winsock technology in game developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record