AVK IEKĀRTU IZPLATĪŠANAS TĪKLA RESTRUKTURIZĀCIJA AUSTRUMEIROPĀ
Author
Furmanchuk, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šavriņa, Baiba
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Šis darbs satur pētījumus par uzņēmuma AVK izplatīšanas tīkla pārveidi un izplatītāja darbības novērtējumu, balstoties uz izstrādāto praktisko metožu rezultātiem. Darbs sastāv no vairākām daļām. Teorētiskajā daļā apskatītas nozīmīgākās definīcijas un koncepcijas, kas pielie-totas šajā pētījumā. Nākamā sadaļa izksaidro veicamā pētījuma metodoloģiju. Trešā daļa ir pats empīriskais pētījums; kas sniedz informāciju par pētāmā uzņēmuma uzbūvi, struktūru un pastāvošo izplatīšanas tīklu. Nodaļa beidzas ar pielietotā tirgus pārskata veida analīzi un novērtējumu, attēlo izplatītāja novērtējuma procesu. Maģistra darba nobeigumā tiek piedāvāta izplatīšanas tīkla pārveides stratēģija un secinājumi, kas apkopo pētījuma rezultātus.
Atslēgas vārdi: mārketinga kanāli, izplatīšanas tīkli, AVK, novērtējums This paper represents a study of distribution network reengineering and distributor per-formance assessment of the HVAC company with implication on elaboration of practical me-thods of evaluation. The paper consists of several parts. In the theoretical part of the paper im-portant definitions and concepts that are relevant to current research are presented. The second part provides information on methodology of the conducted research. The third part is an empiri-cal study, it provides information on researched organization, its structure and existing distribu-tion network. The chapter ends with analysis and evaluation of applicable market coverage mode and describes the process of distributor assessment. The paper ends with proposed distribution network reengineering strategy and conclusion that summarizes results of the research.
Keywords: Marketing Channels, Distribution Network, HVAC, Assessment