Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīlsen_US
dc.contributor.authorCerunjans, Vadimsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:43Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:43Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other19711en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17171
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Zīmola vadība starptautiskā tirgū”. Sīkāk diplomdarbā tiek apskatīta SIA „Bite Latvija” darbība, ka vienas no telekomunikācijas tirgus dalībniekiem. Darba mērķis ir noskaidrot uzņēmuma zīmola attīstību un kopējo ienākumu vājo saistību ar reklāmas un mārketinga izdevumiem, pamatojoties uz kā, sniegt secinājumus par ienākumu palielinošo faktoru. Pirmajā nodaļā, darba autors, pēta zīmola un tā sastāvdaļas vietējā un starptautiskā tirgū, otrā nodaļā – izskata uzņēmuma SIA „Bite Latvija” darbību un pakalpojumu klāstu, un trešājā nodaļā – autors apskata uzņēmuma un zīmola savstarpējo attīstību un veic ietekmējošo faktoru analīzi. Galvenais darba secinājums – uzņēmuma tirgus daļas palielināšanās ir viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē ieņēmumu pieaugumu. Diplomdarbs sastāv no trīs nodaļam, kurās ir iekļautas apakšnodaļas. Darba izpētes rezultātā tiek izmantoti tabulas, attēlu un grafiskie materiāli. Darba apjoms ir 67 lappusesen_US
dc.description.abstractThe research topic of this paper is Brand Management in International Markets. In particular, operations of „Bite Latvija” LTD as a telecommunications industry player are analysed. The purpose of this study is to identify the development of company’s brand image and the weak correlation between marketing and advertising expenditure and overall revenues; based on this finding the conclusion about the revenue boosting factor is drawn. In the first part author of this paper analysed branding and its components in local and international markets; in the second part the operations of “Bite Latvija” LTD and its offered range of services are reviewed; in the third part of this paper author reviews the development of the company and its brand image and analyses the main factors of influence. The main conclusion of this research suggests that increase in company’s market share is one of the most important factors affecting the increase of revenues. This paper consists of three main sections which are further divided in subsections. Various tables, diagrams and graphical figures were applied to aid the research in this paper. This overall volume of this paper is 67 pagesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleZīmola vadība starptautiskā tirgūen_US
dc.title.alternativeBrand management in international marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record