Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorBlūma, Evelīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:44Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:44Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20444en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17177
dc.description.abstractMaģistra darba „CRM Consulting SIA produkta virzīšana sociālajos medijos” mērķis ir izpētīt sociālo mediju kā mūsdienu mārketinga komunikāciju kanāla nozīmi uzņēmuma produkta virzīšanā. Darba saturs izklāstīts 4 nodaļās. Pirmajā nodaļā aprakstīta virzīšanas loma mārketinga mērķu sasniegšanā- raksturots komunikācijas process, metodes produkta virzīšanai tirgū un to efektivitātes analīzes teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā sniegts vispārējs sociālo mediju rīku, taktiku un vides raksturojums Latvijā un pasaulē. Trešajā nodaļā analizēta CRM Consulting SIA mārketinga komunikācija un tās efektivitāte. Ceturtajā nodaļā analizēta aptaujāto potenciālo uzņēmuma klientu un sociālo mediju ekspertu viedokļi temata kontekstā. Noslēgumā izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi uzņēmuma pakalpojumu virzīšanai sociālajos medijos. Darbs izklāstīts uz 103 lappusēm- satur 11 tabulas, 30 attēlus. Tam ir pievienoti 16 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, produkta virzīšanas metodes, CRM, sociālie mediji, CRM Consulting SIA, aptauja, ekspertu aptauja.en_US
dc.description.abstractThe main objective of the Master thesis “CRM Consulting Ltd. product promotion in social media” is to evaluate a necessity of use of social media as a marketing communication tool in order to promote services of the enterprise. Master thesis consists of four chapters. The first chapter describes the role of promotion to attain marketing objectives- communication process, product promotion mix as well as communication measurements. The second chapter is devoted to description of social media and its environment in Latvia and in global picture. In the third chapter marketing communication approach and its effectiveness by CRM Consulting Ltd. is analysed. The fourth chapter is devoted to research and analysis, conclusions on this matter and proposals of the improvement of the above mentioned. Master thesis is presented on 103 pages consist of 11 tables, 30 images and 16 attachments. Keywords: marketing communications, product promotion mix, CRM, social media, CRM Consulting SIA, survey, expert survey.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleCRM Consulting SIA produkta virzīšana sociālajos medijos.en_US
dc.title.alternativeCRM Consulting Ltd. product promotion in social media.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record