• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nacionālās kultūras ietekme uz biznesa vidi: Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas biznesa pārrunu veidošanas īpatnību aspektā

Thumbnail
Открыть
303-21411-Komele_Jelena_JK08341.pdf (1.266Mb)
Автор
Komele, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šumilo, Ērika
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Autores darba mērķis ir, balstoties uz zinātnisko literatūru un teorētiskām atziņām par nacionālās kultūras ietekmi uz biznesa pārrunām, noskaidrot sarunu vešanas īpatnības, kas rodas sarunās starp Latvijas un Krievijas uzņēmējiem. Darba uzdevumi ir veikt literatūras apskatu par nacionālās kultūras un pārrunu procesa jēdzienu un tā īpašībām, pārrunu procesa analīzi un piemēru izskatīšanu,kā arī pārrunu analīzi, uzņēmēju anketēšanu un ekspertu aptauju, lai varētu sniegt rekomendācijas par pārrunu procesa uzlabošanas paņēmieniem. Bakalaura darba izstrādes laikā autore ir nonākusi pie secinājumiem, ka neskatoties uz vēstures un ģeogrāfisko ietekmi Latvijas un Krievijas nacionālās kultūras ir atšķirīgas. Latvijas un Krievijas nacionālās kultūras raksturojums atbilst G. Hofstēdes nacionālo kultūru dimensiju radītājiem. Atslēgas vārdi: nacionālā kultūra, biznesa pārrunas, G. Hofstēdes nacionālās kultūras dimensijas, Krievija, Latvija.
 
The аim of the Bаchelors's thesis is, based on scientific literature and theoretical knowledge about the impact of national culture on business negotiations, to clarify the features of negotiation that ensues from negotiations between the Latvian and Russian representatives. The main tasks are to carry out review of the literature on national culture and the negotiation process, the negotiation process analysis and examination of the theoretical example, as well as the negotiation analysis, questionnaire the entrepreneurs and survey of experts, to make recommendations on possible ways to improve the process of negotiation. During bachelor thesis development author has come to the main conclusion that, despite the historical and geographical impact Latvian and Russian national culture is different. Latvian and Russian characterization is similar to G. Hofstede data. Keywords: national culture, business negotiations, G. Hofstede national culture dimensions, Russia, Latvia.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17188
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV