• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma "Creative Latvia" produktu virzība pielietojot partnermarketingu

Thumbnail
Открыть
303-21427-Sinicins_Roberts_RS08178.pdf (1.072Mb)
Автор
Siņicins, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Interneta iespējas paver plašas iespējas mūsdienu uzņēmējdarbības attīstīšanai. Ir daudz un dažādi interneta mārketinga veidi kā uzņēmēji var virzīt, prezentēt savu produktu vai pakalpojumu potenciālajiem klientiem interneta vidē. Taču tam visam ir arī savas izmaksas, citi veidi ir dārgāki, citi lētāki. Uzņēmumiem ir svarīgi izvērtēt savas iespējas no ekonomiskās puses, cik daudz līdzekļu un kur ir visizdevīgāk ieguldīt, lai konkrētā interneta mārketinga metode dotu vislielāko atdevi, ilgstošā periodā ietaupot gan uzņēmuma resursus, gan patērēto laiku mārketinga metodes realizēšanai, gūstot no tās progresīvu rezultātu uzņēmuma attīstībā. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma Creative Latvia līdz šim izmantotās mārketinga metodes, un izpētot partnermārketinga iespējas, pielietot šo metodi Creativa Latvia uzņēmuma kopējo mārketinga pasākumu ietvaros. Atslēgvārdi : interneta mārketings, partnermārketings, PPC, SEO, e-pasta mārketings, sociālie tīkli, virtuāls emuāru veikals.
 
Opportunities of the internet offers huge potential for modern business development. There are many different methods of internet marketing where entrepreneurs can move, present their product or service to potential customers on the Internet. But all this also has its costs, other methods are more expensive, others cheaper. To companies it is important to consider their options from the economic side, how much and where is most convenient way to invest in internet marketing to realize a specific method to deliver the greatest return over an extended period, saving both the company's resources and time spent on marketing methods implementation, getting the results from the progressive development of the company. The objective is to explore the company's Creative Latvia marketing methods that has so far used in internet marketing, and exploring affiliate marketing opportunities and realize this method in Creative Latvia company's common marketing techniques. Keywords: internet marketing, affiliate marketing, PPC, SEO, email marketing, social networks, blog up store.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17189
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV