Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrovskis, Antonsen_US
dc.contributor.authorJaroševičs, Oļegsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:47Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:47Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21480en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17192
dc.description.abstractInternets piedāvā vairākus instrumentus, ar kuriem var veicināt savu biznesu diezgan lēti un diezgan efektīgi. Bet, diemžēl, ne visi uzņēmumi izmanto šādas iespējas un izvēlās līdz šim tradicionālo mārketingu. Šī darba mērķi ir izprast kā var ietekmēt komercdarbību ar sociālo mediju instrumentiem, izprast, kas motivē cilvēkus izmantot sociālos medijus un kā tos var izmantot. Mērķi tika sasniegti izanalizējot teoriju, statistiku un vadošo sfēra speciālistu viedokļus. Galu galā, es secināju, ka sociālie mediji var kalpot par ļoti efektīgu mārketinga instrumentu, ja tiek izmantota pareiza metode, pareiza pieeja un pareizs mārketinga laukums. Atslēgvārdi: sociālie mediji, interneta mārketings, sociālie tīkli, reklāma, sociālais kapitāls.en_US
dc.description.abstractInternet provide number of tools, which can help to promote your business cheaply and effectively. Unfortunately, not all companies use this opportunities and choose traditional marketing. The aim of this work is to understand how business can be influenced with social media tools, to understand, what motivate people to use social media and how to use them. Aim has been reached through analyzing theory, statistics and leading experts standpoints of the sphere. In the end I concluded, that social media can be very effective marketing tool, if right method, right approach and right platform is used. Keywords: social media, internet marketing, social networks, advertising, social capital.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleInterneta mārketinga izmantošana komercdarbības veicināšanaien_US
dc.title.alternativeThe use of internet marketing in business promotionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record