Show simple item record

dc.contributor.advisorFricberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorBravarska, Mariannaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:59Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:59Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28219en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17287
dc.description.abstractŠis darbs ir veltīts tēmai par zīmola ietekmi uz produkta iegādes lēmuma pieņemšanu. Darbā tika izpētīti zīmola ietekmes uz produkta iegādes lēmuma pieņemšanu teorētiskie aspekti kā arī tika veikts kvantitatīvs pētījums par divu dabisko ziepju zīmolu „Stenders” un „Rīgas Ziepju manufaktūra” ietekmi uz produkta iegādes lēmuma pieņemšanu. Pētījuma mērķis bija noteikt vājāko zīmolu „Stenders” un „Rīgas Ziepju manufaktūra” zīmolu starpā un formulēt tam tālākās attīstības veicināšanas priekšlikumu. Balstoties uz pētījuma laikā iegūtiem rezultātiem, tika konstatēts, ka „Rīgas Ziepju manufaktūra” zīmols ir vājāks par „Stenders” zīmolu. „Rīgas Ziepju manufaktūra” uzņēmumam tika formulēts zīmola tālākās attīstības veicināšanas priekšlikums, kura pamatā ir rekomendācijas par mārketinga komunikācijas instrumentu aktivizēšanu zīmola attīstības veicināšanai. Atslēgvārdi: zīmols, produktu iegādes lēmuma pieņemšana, zīmola attīstības veicināšanaen_US
dc.description.abstractThis paper covers the theme of the influence of the brand on the consumer purchase decision-making. Throughout this work, the brand influence on the consumer purchase decision-making was analyzed and a quantitative research about the influence of the two natural soap brands „Stenders” and „Rīgas Ziepju manufaktūra” on the consumer purchase decision-making was made. The object of the research was to determine the weakest brand between the „Stenders” and the „Rīgas Ziepju manufaktūra” brands, and to formulate a suggestion of the future development to the weakest brand. According to the results of the research, the „Rīgas Ziepju manufaktūra” brand is weaker than the“Stenders” brand, so the future development suggestion to the „Rīgas Ziepju manufaktūra” brand was formulated. Inside this suggestion were the recommendations of the activation of the instruments of marketing communication aiming on the development of the brand. Keywords: brand, consumer purchase decision-making, brand developmenten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleZīmola ietekme uz patērētāju produkta iegādes lēmuma pieņemšanuen_US
dc.title.alternativeThe Influence of the Brand on the Consumer Purchase Decision - Makingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record