• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumu "Zelta Zivtiņa" zīmola vadība

Thumbnail
View/Open
303-29171-Pabijuta_Baiba_bp08014.pdf (1.313Mb)
Author
Pabijuta, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Jēkabsone, Sandra
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Zīmola vadība ir daudzu sarežģītu darbību kopums produkta reklamēšanai, bet pakalpojumu zīmolu vadībai ir savas īpatnības un aspekti, kas atšķiras no preču zīmolu vadības. Zelta Zivtiņa ir piemērs veiksmīgai pakalpojuma zīmola vadībai. Bakalaura darba nosaukums: Priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumu „Zelta Zivtiņa” vadība Autors: Baiba Pabijuta Bakalaura darba mērķis: izanalizēt Zelta Zivtiņas zīmola vadības veidus un noteikt zīmola nākotnes perspektīvas. Bakalaura darba izstrādes laikā autors apskatīja zīmola un zīmola vadības teorētisko raksturojumu, izpētīja pakalpojumu zīmolu vadības īpatnības, izpētīja zīmola vēsturi un attīstību, izanalizēja zīmola vizuālo identitāti un saziņu ar sabiedrību, apskatīja zīmola pozicionēšanu un tās iespējas, apskatīja zīmola nākotnes perspektīvas. Bakalaura darba struktūra: ievads, 3 nodaļas, secinājumi. Darbs satur: 62 lapas, 1 tabulu, 25 attēlus, 18 literatūras avoti.
 
Brand management is summary of many extensive actions for products publicity, but service brand management has its features and aspects, that differentiate it from commodity brand management. Topic of bachelor paper: Prepaid mobile communication services „Zelta Zivtiņa” brand management. The author: Baiba Pabijuta The aim bachelor paper: to explore Zelta Zivtiņa brand management aspects and define brand future perspective. While working on bachelor paper author examined brand and brand management theoretical aspects, explored service brand management factors, explored brand history and evolution, explored brand visual identity and communication with society, examined brand positioning and its options, examined brand future perspective. Structure of bachelor paper: introduction, 3 chapters, conclusions. The paper contains: 62 pages, 1 table, 25 pictures, 18 literature sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17303
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV