Priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumu "Zelta Zivtiņa" zīmola vadība
Author
Pabijuta, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Jēkabsone, Sandra
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Zīmola vadība ir daudzu sarežģītu darbību kopums produkta reklamēšanai, bet pakalpojumu zīmolu vadībai ir savas īpatnības un aspekti, kas atšķiras no preču zīmolu vadības. Zelta Zivtiņa ir piemērs veiksmīgai pakalpojuma zīmola vadībai.
Bakalaura darba nosaukums: Priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumu „Zelta Zivtiņa” vadība
Autors: Baiba Pabijuta
Bakalaura darba mērķis: izanalizēt Zelta Zivtiņas zīmola vadības veidus un noteikt zīmola nākotnes perspektīvas.
Bakalaura darba izstrādes laikā autors apskatīja zīmola un zīmola vadības teorētisko raksturojumu, izpētīja pakalpojumu zīmolu vadības īpatnības, izpētīja zīmola vēsturi un attīstību, izanalizēja zīmola vizuālo identitāti un saziņu ar sabiedrību, apskatīja zīmola pozicionēšanu un tās iespējas, apskatīja zīmola nākotnes perspektīvas.
Bakalaura darba struktūra: ievads, 3 nodaļas, secinājumi.
Darbs satur: 62 lapas, 1 tabulu, 25 attēlus, 18 literatūras avoti. Brand management is summary of many extensive actions for products publicity, but service brand management has its features and aspects, that differentiate it from commodity brand management.
Topic of bachelor paper: Prepaid mobile communication services „Zelta Zivtiņa” brand management.
The author: Baiba Pabijuta
The aim bachelor paper: to explore Zelta Zivtiņa brand management aspects and define brand future perspective.
While working on bachelor paper author examined brand and brand management theoretical aspects, explored service brand management factors, explored brand history and evolution, explored brand visual identity and communication with society, examined brand positioning and its options, examined brand future perspective.
Structure of bachelor paper: introduction, 3 chapters, conclusions.
The paper contains: 62 pages, 1 table, 25 pictures, 18 literature sources.