Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorJēkabsone, Sandraen_US
dc.contributor.authorPabijuta, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:01Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:01Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29171en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17303
dc.description.abstractZīmola vadība ir daudzu sarežģītu darbību kopums produkta reklamēšanai, bet pakalpojumu zīmolu vadībai ir savas īpatnības un aspekti, kas atšķiras no preču zīmolu vadības. Zelta Zivtiņa ir piemērs veiksmīgai pakalpojuma zīmola vadībai. Bakalaura darba nosaukums: Priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumu „Zelta Zivtiņa” vadība Autors: Baiba Pabijuta Bakalaura darba mērķis: izanalizēt Zelta Zivtiņas zīmola vadības veidus un noteikt zīmola nākotnes perspektīvas. Bakalaura darba izstrādes laikā autors apskatīja zīmola un zīmola vadības teorētisko raksturojumu, izpētīja pakalpojumu zīmolu vadības īpatnības, izpētīja zīmola vēsturi un attīstību, izanalizēja zīmola vizuālo identitāti un saziņu ar sabiedrību, apskatīja zīmola pozicionēšanu un tās iespējas, apskatīja zīmola nākotnes perspektīvas. Bakalaura darba struktūra: ievads, 3 nodaļas, secinājumi. Darbs satur: 62 lapas, 1 tabulu, 25 attēlus, 18 literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractBrand management is summary of many extensive actions for products publicity, but service brand management has its features and aspects, that differentiate it from commodity brand management. Topic of bachelor paper: Prepaid mobile communication services „Zelta Zivtiņa” brand management. The author: Baiba Pabijuta The aim bachelor paper: to explore Zelta Zivtiņa brand management aspects and define brand future perspective. While working on bachelor paper author examined brand and brand management theoretical aspects, explored service brand management factors, explored brand history and evolution, explored brand visual identity and communication with society, examined brand positioning and its options, examined brand future perspective. Structure of bachelor paper: introduction, 3 chapters, conclusions. The paper contains: 62 pages, 1 table, 25 pictures, 18 literature sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titlePriekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumu "Zelta Zivtiņa" zīmola vadībaen_US
dc.title.alternativePrepaid mobile communication services "Zelta zivtiņa" brend managementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию