Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorPraudiņš, Kārlisen_US
dc.contributor.authorJaunzems, Ģirtsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:02Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29379en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17307
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir Klientu attiecību pārvaldības sistēmas izveide autoservisam. Tā mērķis ir izstrādāt un ieviest pielāgotu klientu attiecību pārvaldības sistēmu nelielam autoservisam, tādējādi atvieglojot klientu un viņu darbības vēstures uzskaiti. Lai sasniegtu diplomdarba mērķi, darba autors izpētīja teorētiskos informācijas avotus, salīdzināja divas klientu pārvaldības sistēmas, kā arī izstrādāja sistēmu konkrētam uzņēmumam, veicot arī tās izmaksu analīzi. Diplomdarbā ir secināts, ka katru klientu pārvaldības sistēmu ir nepieciešams pielāgot konkrētā uzņēmuma vajadzībām; tādēļ, ieviešot jaunu sistēmu uzņēmumā, ir nepieciešams izzināt tā vajadzības. Diplomdarba izstrādes rezultātā tika izveidota un ieviesta neliela klientu attiecību pārvaldības sistēma autoservisā. Darbs sastāv no divām nodaļām; 65 lappusēm, 28 attēliem un 7 tabulām. Atslēgvārdi: informācijas sistēma, klientu attiecību pārvaldība, datubāzes.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Diploma Paper is Customer relationship management system development for car service. The aim of the study is to design and implement an adapted customer relationship management system for a small car service company thus facilitating recording of clients and their activities. The author analyzed theoretical sources, made a comparison of two CRM systems, designed a system for a particular company and calculated the costs of establishment of the system. The author arrived to a conclusion that each customer relationship management system has to be adapted to the needs of the particular enterprise; therefore, before establishing a new system the needs of the company should be analysed. As a result of the study a small scale customer relationship management system was designed and implemented in a car service company. The Paper consists of two chapters; 65 pages, 28 pictures and 7 tables. Key words: information system, customer relationship management, data base.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlientu attiecību pārvaldības sistēmas izveide autoservisamen_US
dc.title.alternativeCustomer relationship management system development for car serviceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию